Pitäisi tuo hattuhylly vaimentaa koska se rämisee, kun soittaa hieman kovemmalla. Olen laittanut siihen hattuhyllynpahviin Vibroplast M1 vaimennusmattoa yhden kerroksen, aluksi se tuntui riittävän, mutta nyt se kuulostaisi siltä ,että se on irronnut. Vaimennusta hankaloittaa vielä sähköinenverho. Miten itse olette vaimentaneet hattuhyllynne.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Sedan hattuhyllyn vaimennus
Collapse
X
-
Originally posted by P10neer1 View PostPitäisi tuo hattuhylly vaimentaa koska se rämisee, kun soittaa hieman kovemmalla. Olen laittanut siihen hattuhyllynpahviin Vibroplast M1 vaimennusmattoa yhden kerroksen, aluksi se tuntui riittävän, mutta nyt se kuulostaisi siltä ,että se on irronnut. Vaimennusta hankaloittaa vielä sähköinenverho. Miten itse olette vaimentaneet hattuhyllynne.
Laita myös peltiosat peittoon vaimennusmatolla ja joku vaahtomuovi hattuhyllyn ja pahvin väliin, pitäisi auttaa...
JaMi
-
-
Ite laitoin "näppärä" vähän kangasta räppänöitten väliin niin ne ei hakkaa enää yhtään. Tosin muuten rämisee ihan saakelisti... Hattuhylly varsinkin. Ja sit kun sen saan vaimennettua niin sit varmaan huomaan jotain muuta mikä rämisee.. Vähän OT mut miten tota painetta sais tuolta paksista kabiininkin puolelle? Kun ei ole kaatuvia penkkejä eikä suksi luukkua?320D -04
Comment
-
-
Originally posted by Heistola View PostIte laitoin "näppärä" vähän kangasta räppänöitten väliin niin ne ei hakkaa enää yhtään. Tosin muuten rämisee ihan saakelisti... Hattuhylly varsinkin. Ja sit kun sen saan vaimennettua niin sit varmaan huomaan jotain muuta mikä rämisee.. Vähän OT mut miten tota painetta sais tuolta paksista kabiininkin puolelle? Kun ei ole kaatuvia penkkejä eikä suksi luukkua?
Comment
-
-
Originally posted by Heistola View PostVähän OT mut miten tota painetta sais tuolta paksista kabiininkin puolelle? Kun ei ole kaatuvia penkkejä eikä suksi luukkua?Don't Just Hear The Beat, Feel It!
sigpic
Comment
-
Comment