Announcement

Collapse
No announcement yet.

Navi + tv:n jälkiasennus 2002 530d bimmeriin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tonran
    Bimmer Rookie
    • Sep 2007
    • 88
    • tampere

    Navi + tv:n jälkiasennus 2002 530d bimmeriin

    Morjens, paljon löytyykin jo asiasta keskustelua, mutta kun ei niistä oikein tällainen rookie selvää saa, osaisiko joku kertoa selkokielellä mistä sellaisen 16:9 navi + teeveen saisi hommattua ja kustannus sekä asennukseen tarvittavat nippelit ja nappelit? onko autossani jo olemassa kaikki valmiudet vai tarviiko jotain piuhoja vetää / asentaa ja mimmonen homma..
    ____________________________________________
    BMW 530d touring M-sport -02
    ex - Vw - Passat 1,9 Tdi (130hv) -04
    ex - Vovlo V70 T5 -01
    ex - Volvo V40 2.0T -03
    ex - renault megane -05 (työantaja pakotti)

    - Ensimmäinen muttei viimeinen Bmw -
  • red devil
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1846
    • monaco

    #2
    Originally posted by Tonran View Post
    Morjens, paljon löytyykin jo asiasta keskustelua, mutta kun ei niistä oikein tällainen rookie selvää saa, osaisiko joku kertoa selkokielellä mistä sellaisen 16:9 navi + teeveen saisi hommattua ja kustannus sekä asennukseen tarvittavat nippelit ja nappelit? onko autossani jo olemassa kaikki valmiudet vai tarviiko jotain piuhoja vetää / asentaa ja mimmonen homma..
    tere. ite kyselin joskus samaa ja kuulemma tulee halvemmaks vaihtaa auto ku aleta laittelee noita juttuja mitä nyt tarviikaanniin ja ei ole valmiina niitä johtoja sun muita juttuja
    peliähän se vain on mitä elämäksi kutsutaan...

    Comment

    • Dualfun
      Moderator
      • Jan 2003
      • 17855
      • PKS

      #3
      Melko helvetillinen operaatio, kaikki kaapelit, kehikot ja laitteet joutuu asentamaan. Mk4 pakettien hinnat käytettynä noin 1500e, uusien hinnat "hyi helvetti" tasoa. Digivirittimen kanssa laita 500e lisää.
      E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
      E28 ///M535i '87 zinnoberrot
      E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

      E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
      ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
      ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
      ½
      G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
      Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
      Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
      Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

      Comment

      • mailman
        BTCF Member
        • Jul 2003
        • 8003
        • Vantaa

        #4
        Originally posted by Dualfun View Post
        Melko helvetillinen operaatio, kaikki kaapelit, kehikot ja laitteet joutuu asentamaan. Mk4 pakettien hinnat käytettynä noin 1500e, uusien hinnat "hyi helvetti" tasoa. Digivirittimen kanssa laita 500e lisää.
        Näinpä, ja tosiaan lisää vielä _suuri_ määrä työtunteja tosiaan päälle
        G01 ///M40i '19
        F48 xDrive20i ///M-Sport '18
        E39 ///M5 '00

        Comment

        • TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

          #5
          Kaikki lienee suhteellista, itse ainakin ennemmin asennan navisysteemin kuin vaihdan E39:iin kaikki iskarit. Silti iskareiden vaihtoa ei juuri sanota helvetilliseksi operaatioksi.
          E39 528iA

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎