e36 touring takakajarien koko?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • santerinfaijanbmw
    Bimmer Rookie
    • Apr 2003
    • 33
    • Espoo

e36 touring takakajarien koko?

tsau,
    eli mikä on takana katossa olevien takakaiuttimien koko?
    auto on e36 touring vuosimallia 96
    onko kukaan vaihtanut sinne omia kajareita (meinaan paikka näyttää aika matalalta)?

mulla menee ens viikolla asennukseen Alpinen CDA-7894RB soitin (saamarin HYVÄ soitin!!!) ja eteen Velocityn VRX 130.1 erillissarja (eli 5 tuumainen). Lisäksi investoin samalla Velocityn VRB 8a aktiiviseen subbaseen, saas nähdä kuin potkii...

nuo takakajarit ajattelin jossain vaiheessa itse vaihtaa!
    nyt: en kommentoi..
    exät: E92 BMW 320da -09, E36 328i sedan -95, E36 323ti compact -00, E36 318i touring -96
  • Customi
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1747
    • Kymenlaakso

Kokoa en syt suoraan muista mutta olisikohan ollut viis ja varttituumaset?? Mutta ei sinne sovi syvyyden puolesta ihan kaikki mä metsästin omia jonkun aikaa! tarvii olla hieman matalampi malli!
    Niin ja ole varovainen kun ruuvaat niitä kiinni! ruuvit tulee meinaan todella lähelle kattoa..... mulla tuli kattoon yhden ruuvin kohdalle pienenpeini patti! ja kyllä vitutti
    tosin joudun hieman levittämään niitä alkuperäisiä paikkoja joten ei ollut enää kiinityskorvakkeet ehkä ihan alkuperäisellä korkeudella!
    www.customworksfinland.com

Comment

• Moosmann
      BTCF Member
      • Apr 2003
      • 712
      • AnssiKela-tallit

Originally posted by Customi
      Kokoa en syt suoraan muista mutta olisikohan ollut viis ja varttituumaset?? Mutta ei sinne sovi syvyyden puolesta ihan kaikki mä metsästin omia jonkun aikaa! tarvii olla hieman matalampi malli!
      Niin ja ole varovainen kun ruuvaat niitä kiinni! ruuvit tulee meinaan todella lähelle kattoa..... mulla tuli kattoon yhden ruuvin kohdalle pienenpeini patti! ja kyllä vitutti
      tosin joudun hieman levittämään niitä alkuperäisiä paikkoja joten ei ollut enää kiinityskorvakkeet ehkä ihan alkuperäisellä korkeudella!
      Mitkä elementit sä sait mahtuun sinne? Ootko asentanu taakse diskantteja? Onks johdotuset valmiina vai löytyyks sielt peräti elementit?
      E30 336i diamantschwarz metallic -88
      E39 525iA Touring kalaharibeige metallic Edition Exclusive -04
      Volvo V60 fusion red metallic R-design -22
      Toyota Corolla vvt-i automatic black metallic -03

ex:
      -VW Passat Variant Tsi Highline -18
      -Toyota Avensis Premium Touring -16
      -Skoda Octavia Combi -14
      -e36 frozen bronze "m3" touring -95
      -VW Golf Variant -05
      -e36 316i Touring -98
      -e38 728ia -96
      -e30 316 (18i)-83
      -e30 323i -84
      -A sorsa sedan -87

Comment

• Customi
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 1747
        • Kymenlaakso

Mulla on se kaiuttimien paketti muistaakseni vielä tallella,joten täytyy tarkistaa! Siellä on ne alkuperäiset johdot valmiina ja löytyipä mulla ainakin BMW:n omat nokian kaiuttimet! En asentanut diskantteja erikseen laitoin vain kaksitie kaiuttimet ja merkki ei ollut sen kummempi kuin Jensen! Tarkan tyypin katson kun muistan!
        Tosiaan kattorakenteen syvyys rajoittaa kaiuttimen kokoa,mutta varmasti löytyy parempienkin valmistajien tekeleitä! Mutta toisaalta auto on kuitenkin vain auto!Ei studio!
        www.customworksfinland.com

Comment

• eh320
          Newbiemmer
          • Mar 2006
          • 1
          • Helsinki

Se on iha sama mitkä kaiuttimet takana on kummiski se subbari siellä takana potkii etupäähän kannataa panostaa.

Comment

• Ryöväri
            Newbiemmer
            • Sep 2007
            • 5
            • Espoo

Voiskokos joku heittää hyvää vinkkiä kajareista etupäähän jotka menisi mielellään vakio paikoille autossa siis bmw hifi systeemi Eli edestä löytyy 3 kajaria per ovi.

Edit: oho vaimokkeen nikki T: Spiddu
            BMW 328i Touring

Comment

Working...
            X