mikä olisi helpoin tapa saada kolmeysiin lisäpotkua bassoon?autossa nyt business cd soitin.
Pitääkö vaihtaa tarvike soitin vaiko saisko mitenkään muuten?
mikä olisi helpoin tapa saada kolmeysiin lisäpotkua bassoon?autossa nyt business cd soitin.
Pitääkö vaihtaa tarvike soitin vaiko saisko mitenkään muuten?
Ei sillä soittimen vaihdolla nimeksikään saa lisää basaria. Jos sellaisen ostat niin sitten Panasonicilta soitin missä digipääte.
Muuten joku tuollainen esim. Focal:in aktiivisubi on tervein ratkaisu yksinkertaiseen basson tarpeeseen...
linjamuuntimella? takakajarin piuhoista rca tasoiseksi ja erillinen vahvistin siitä. itekki hain aluksi pientä korostusta musiikkiin pienellä subilla mutta nythän sielon 3x focus black 10" autostudio x1000. soittimelta toki vähän saa heikosti säätöjä.
tuossa omassa e39:ssä aikasemmin kokeilin subia kontissa huonoin tuloksin. Basso ei päässyt sitten yhtään ulos sieltä, pelkkää räminää. eikä oo niitä kääntyviä penkkejäkään
tuossa omassa e39:ssä aikasemmin kokeilin subia kontissa huonoin tuloksin. Basso ei päässyt sitten yhtään ulos sieltä, pelkkää räminää. eikä oo niitä kääntyviä penkkejäkään
itellä sama ongelma joka ratkesi sillä että rakensin suljetun bandbass-kotelon ja kylmästi hattuhyllyn läpi 4" aeroportti ja toimii
Aktiivisubihan se ois helpoin ja nopein tehä, jos tykkää että siellä nurkassa kököttää sellanen muovilaatikko. Tietysti yks vaihtoehto on tuollainen vararenkaan sisään laitettava subi -> http://www.augustinimports.fi/i-sosub.html Isotecin muutkin kamppeet näyttää olevan hyviä eikä tartte kun liittää piuhat toisiinsa (ei tosin omaa kokemusta). Itse laitoin takakonttii 2kpl Peerlessin R.10 subia yhden kummallekkin laidalle säilytyskoteloiden paikalle. Ei niistä mitään hirveetä höykytystä lähde, mutta en sellaista hakenutkaan.
Onko kukaan kokeillut pieniä valmiiksi koteloituja aktiivisubbareita jotka mahtuu etupenkin alle tms.? Itse ajattelin aloittaa bassojen etsinnän tuollaisella kunhan nyt ensin saisin tuon erillissarjan vaihdettua eteen.
Mulla on ollu tollanen nyt jo kuutisen vuotta ja on just tyydyttäny sen tarvittavan lisäbasso vaatimuksen.
On tosi simppeli kun on vahvistin samassa ja koko on todella pieni verrattuna juuri niihin mitä sieltä dx:n kontista löytyy.
Lisätään vielä että en tunne myynti ilmoituksen tekijää(kun sitä kuitenkin joku epäilee), mutta voin kyllä kehua että kyllä blaupunkt on tehnyt tässä kestävän ja toimivan ratkaisun.
Onko kukaan kokeillut pieniä valmiiksi koteloituja aktiivisubbareita jotka mahtuu etupenkin alle tms.? Itse ajattelin aloittaa bassojen etsinnän tuollaisella kunhan nyt ensin saisin tuon erillissarjan vaihdettua eteen.
tällasen ajattelin ostaa kokeeks... voishan sen vaikka heti alkuun työntää täyteen vanua ja vähän vahvistaa rakennetta, tiiä sit saako siitä kohtuullista edes parantamalla. kai sillä vähän jykevämmän äänen sais :think
tällasen ajattelin ostaa kokeeks... voishan sen vaikka heti alkuun työntää täyteen vanua ja vähän vahvistaa rakennetta, tiiä sit saako siitä kohtuullista edes parantamalla. kai sillä vähän jykevämmän äänen sais :think
täällä odotellaan myös miten tuo kyseinen "tekele" soi. itsekin olen ajatellut kyseistä laitosta, toisena vaihtoehtona olisi Blaupunkt od 8000A malli. hintaeroa ei noilla kahdella ole juuri mitään.
tosin tuo "bilteman" malli on huomattavasti helpompi naamioida piiloon kuin tuo blaupunktin vastaava.
ps. tuollaisiin blaupunktin subbareihin törmäsin huuto.net sivustoilla eikä ollut mielestäni mitään hinnan kirouksia
Uskokaapa vaan, että fysiikan lait ne tulevat vastaan. Ei tollasesta 2 litran pannukakusta mitään sub-bassoa saa. Aivan samaan ja parempaan tulokseen pääseen järeällä ja hyvin asennetulla 6,5" erillissarjalla jota ajaa kunnon vahvistin. Oikean subbarin primääri tehtävä on LIIKUTTAA ilmaa ja paljon. Enkä puhu hiustenkuivaajasta.
totta joka sana mitä sanoit edellä.
tarkoitukseni ei ole saadakkaan mitään teini/amis jytkettä kabiiniin vaan heiman basson "korostusta" jota mielestäni tuo vakio sarja ei minulle tarjoa. lisävahvistimia en ala autoon asentelemaan vaan annan sen olla nykykuosissaan. nuo aktiivi "subbarit" kun on helppo ottaa pois tarvittaessa ja linjatulon saa niihin kätevästi "varastettua" suoraan kajareiden piuhoista.
t:Pete
530da touring -00 (E39) ps. kukaan ei ole täydellinen, jopa minussa on virheitä ja ainoa virheeni on liika vaatimattomuus. heh heh
Comment