Millane ISO-johtonippu tonne vm2000 330D radion perseeseen pitäis tilata??? Autostudiolla on kolme vaihtoehtoo joista kaikki näyttää epäsopivilta tai sit mulla vaan on päässä vikaa
Millane ISO-johtonippu tonne vm2000 330D radion perseeseen pitäis tilata??? Autostudiolla on kolme vaihtoehtoo joista kaikki näyttää epäsopivilta tai sit mulla vaan on päässä vikaa
biltemasta ostin itse,muistaakseni oli kans muutamaa eri mallia,maksoi n.8€,oli valikoimissa ainakin vielä kesällä tampereen biltemassa
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
Onko se ratinkaukosäädin systeemin liitin sellanen vähän niinku antennin johto paitsi pienempi?
anteeksi että olen apinan tasolla
jaa sitäpä en muista.. mut saakos nuo rattinappulat vielä toimimaan jos jonku perus cd-soittimen vaihtaa siihen orkkiksen tilalle??? tohinpa veikata että ei ainakaan kaikilla merkeillä ole sitä mahdollisuutta.. viisaammat kertokoon enemmän...
jaa sitäpä en muista.. mut saakos nuo rattinappulat vielä toimimaan jos jonku perus cd-soittimen vaihtaa siihen orkkiksen tilalle??? tohinpa veikata että ei ainakaan kaikilla merkeillä ole sitä mahdollisuutta.. viisaammat kertokoon enemmän...
Ei toimi pelkällä ISO-adapterilla ratin napit enää, vaan tarvitaan erillinen adapteri sitä varten. Joihinkin malleihin ko. adapterista tulee liitin suoraan soittimen perään. On myös olemassa yleismallin systeemejä jotka muuttavat napinpainallukset vastaamaan soittimen IR-kapulan koodeja.
Eli jos joku tietää mistä saisi kohtuu hinnalla MFL-adaptereita niin olisin kiitollinen...itsellä siis hakusessa ko. piuha JVC KD-AVX2:een...
sigpic Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
mulle tulee blaukkarin soitin ja siihen maksaa se adapteri 110€ autostudiolta millä saa ratin nappulat toimiin, kuulemma jokin purkki piuha viritys, edullista
mulle tulee blaukkarin soitin ja siihen maksaa se adapteri 110€ autostudiolta millä saa ratin nappulat toimiin, kuulemma jokin purkki piuha viritys, edullista
Comment