Announcement

Collapse
No announcement yet.

autonäytöistä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [biohazard]
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 255
    • kiuruvesi

autonäytöistä

olen kuullut että autonäytöissä jossa ei ole vga liitäntää on mahdoton käyttää koska on niin suttuinen kuva vaikka niissä olisikin hyvä resoluutio, kuulemma tuo video(rca) liitäntä tekee sen. pitääkö tämä' paikkansa?
  • Bemu500
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 2992
    • INvaLA

Originally posted by [biohazard] View Post
    olen kuullut että autonäytöissä jossa ei ole vga liitäntää on mahdoton käyttää koska on niin suttuinen kuva vaikka niissä olisikin hyvä resoluutio, kuulemma tuo video(rca) liitäntä tekee sen. pitääkö tämä' paikkansa?
    No riippu tietenki millasella kultasilmäasenteella kuvaa katsoo mut itellä tulee ihan rca:ta pitkin kuva ja ihan hyvin pysty leffoja kattoon ja ps2 pelejä pelaan.
    -Official member of BTCF-Sauna team-

e91 325i -06

Comment

• TomiK
      Bimmer Rookie
      • Apr 2007
      • 125

Mistä laitteesta meinasit sitä kuvaa syöttää? Ei mulla ole koskaan autossa näyttöä ollut, mutta ainakin kotona rca piuhalla syötetty video (vhs, ps2, dvd) näyttää ihan ok. Mutta kun ottaa tietokoneen näytönohjaimelta rca:lla töllöön, niin on todella p**** kuva... Riippuu vissiiin näytönohjaimesta tai jostain?

Comment

• saasko
        Bimmer Rookie
        • Oct 2006
        • 36

Ei pidä paikkaansa. Itellä tulee tuollaisella rca-piuhalla näyttöihin kuva ja hyvin näkyy. MDS näytöt. Tietenkin kiinanihmeet voi olla itsessään laadultaan jo niin huonoja, ettei niillä tee mitään ja sitten on "päätelty" liitäntä viaksi. Ei tietenkään mitään hd-laatua, mutta niihinhän on sitte omanlaiset viritykset.
        Muista herkutella!

Comment

• loyal
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 1478
          • Vantaa

Siis onhan nyt saatavana näyttöjä missä on vga liitäntä.
          Itselläni on http://newision.com/NW619VT.htm ja ei ole kyllä pahaa sanottavaa
          tuotteesta. Hyvin toiminut. Hinta vissiin jossain 350€ paikkeilla.

Comment

• jacob1122
            Newbiemmer
            • Nov 2004
            • 3

Varmaan tarkoitit, että autonäytöissä joissa ei ole vga-liitäntää, on mahdoton käyttää tietokoneen kanssa?

Video-liitännässä kaikki informaatio kulkee yhtä johdinta pitkin.
            Kuvan tarkkuus jää alhaiseksi ja väritoisto huononee.
            Soveltuu silti hyvin DVD, Pleikkari, peruutuskamera yms käyttöön.

VGA-liitännässä on ihan eri tilanne. Värit, pysty- ja vaakarivit signaloidaan omia johtimia pitkin. VGA-näyttöä käytettäessä muulla kuin sen natiiviresoluutiolla, kuva on silloinkin suhruinen.
            VGA-liitäntää tarvitsee vain, jos käyttää näyttöä tietokoneen kanssa.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎