Eli pitäs tuohon e30:iin pari vahvistinta sijoittaa ja pitäisi nyt keksiä jokin fiksu sijoitus paikka. Pariakin vaihtoehtoa miettinyt, joko tekisi toiselle sivulle konttiin telineen vahvistimille tai sijoittaisi ne varapyöräkoteloon :think. Vinkkejä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vahvistimien sijoitus?
Collapse
X
-
Originally posted by Rudenorth View PostEli pitäs tuohon e30:iin pari vahvistinta sijoittaa ja pitäisi nyt keksiä jokin fiksu sijoitus paikka. Pariakin vaihtoehtoa miettinyt, joko tekisi toiselle sivulle konttiin telineen vahvistimille tai sijoittaisi ne varapyöräkoteloon :think. Vinkkejä?Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
-
-
Originally posted by PeteS View PostOnko mielessä käytännöllisyys vai näyttävyys? Onko minkä kokoisia ne vahvistimet?MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
e30:n tilat ei ole kovin tutut mutta e32:n ehdottomasti fiksuin paikka on hattuhyllyn pohjassa.. niitä ei edes näe jos ei tajua katsoa.. =ei rosvot vie niin herkästi kun eivät löydäsäätäminen onkin sit toinen asia mutta kun kerran säätää kohdilleen niin perusmankankin säädöt riittää ainakin itelle..
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View Postno kyllä siinä on sit taas käytännöllisyys aika kaukana jos paat ne varapyörä koteloon
sulle varmaan tulee suppari kotelo konttiin niin miksi et pulttaisi niitä vahvistimia siihen kiinni.MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
Originally posted by Rudenorth View PostSubbari on jo kontissa, mutta yleensä karsastan tuota koteloon vahvistimien asennusta. Mutta kyllähän varapyöräkotelossa on yllättävän käytännölliset, ovat piilossa ja kangasta raottomalla pääset säätämään.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Ite mietin kans tuota hattuhyllyn pohjaa. Tai sit teet kuskinpuolelle telineen. Ei kovin hirveästi kärsi kontin käyttö ja vararengas on mukana/helposti otettavissa. Tuo hattuhyllyn pohja ois ehkä paras paikka jos ne mahtuu siihen.Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Comment
-
-
hattuhyllyyn ei ole hyvä kun siellä on vivustot (noin pieni voi mahtua) omaani pulttasin takaseinään.
mulla ei siis ollut tuota suksipussia.
säädettävyys siinä ja siinä. jos säpäädyssä niin helppoa->boksi irtonainen->käytönnöllisestikkin hyvä kun tarvitsisi saada enemmän tilaa niin luopuu subista.
ei heti silmissä. kontista vie tilaa syvyys suunnassa n.4-5 cm piuhat on lyhyet kun tulee istuin osan alakulmasta kontinpuolelle niin vahvistin on heti siinä vieressä.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Tee saranoitu välipohja ja asenna vahvistimet siihen. Saranoilla pääset nostamaan pohjaa sen verran että vararenkaaseen pääsee käsiksi. Ja e30 kun on syvän mallinen takakontti niin pohjan kevyt korotus ei edes tilassa hirveästi tunnu. Vahvistimet sen saranoidun pohjalevyn alle ja säätämään pääsee tarvittaessa helposti nostamalla. Itse tekisin noin ja kaiken lisäksi vahvistimet olisivat täysin piilossa / suojassa ja asennus täysin stock.
Hieman tuohon tapaan tarkoitan..
Last edited by mikae34; 06-12-2007, 13:47.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
itse rakensin edelliseen e30:n sellaisen pienen telineen puupalikoista ja vanerista jossa vahvarit tulivat vierekkäin ja säätöosat tulivat helposti näkösälle ja piuhat tulivat pohjaverhouksen alta ja menivät siistissä nipussa vahvareille.I Don't Know!
I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment
-
-
Takakontin pohjaan...
Jos oot meinannu hyödyntää varapyörän koteloo ni otat paksuu vaneria tms. levyä ja leikkaat siitä varapyörän kotelon muotosen levyn silee että saat upotettua sen koteloon ja sitte toinen levy takakontin pohjan muotoja noudattaen ja kiinnität sen pöreen levyn esim sileäkantasillaläpipulteilla pohjalevyyn ja ruuvaat vahvarit alempaan kiinni. Asennus on siisti ja huomaamaton, voit pistää subikotelon vaikka siihen päälle tai miten vaan ja näyttävyyttä saat ku pistät pleksin siihen ikkunaks ja vaikka jotai väri ledejä tms. valaistusta sinne varapyörän koteloon. Tai jos haluut virityksen voroilta piiloon ni pistät vaa normi maton siihe jos ei se subiboksi peitä sitä. Työkaluiks riittää sirkkeli tai vanne saha ja ne pultit pari ruuvia ja pala pleksiä.
Comment
-
Comment