eikö se kuitenki ihan asiansa aja,ehkä paremmin ku pelkkä soitin
se nyt oli tiedossa jo ennestään ajattelin vain että miten äänellisesti eroaa uusista ns. keskiluokan vahvistimista? vai voisiko olla jopa parempi?:think
Tehoa tuolle luvataan: 2x200rms 4ohm, 2x300rms 2ohm, 1x600rms 4ohm.
ja on vanhaa power-sarjaa eli 90-luvulla ollut huippuvehe
se nyt oli tiedossa jo ennestään ajattelin vain että miten äänellisesti eroaa uusista ns. keskiluokan vahvistimista? vai voisiko olla jopa parempi?:think
Tehoa tuolle luvataan: 2x200rms 4ohm, 2x300rms 2ohm, 1x600rms 4ohm.
ja on vanhaa power-sarjaa eli 90-luvulla ollut huippuvehe
aivan,mut eikös toi oo vieläkin oikeesti laadukas pääte
ainakin ite oon kaikkiin jbl:n "ylemmän luokan" tavaraan ollut ollut tyytyväinen niin kotona kuin autossakin. Kokemuksia niin subeista, kuin kaiuttimista autossa&kotosalla.
Sen verran kyl offtopikkiin meni tääkin viesti ettei juuri tuosta kyseisestä tuotoksesta ole niin tietoaa
Edit: Melkosen ronskeja tehoja erillissarjalle syöttelet eiks toi sopis paremmin vaik subipäätteeks?
ainakin ite oon kaikkiin jbl:n "ylemmän luokan" tavaraan ollut ollut tyytyväinen
Edit: Melkosen ronskeja tehoja erillissarjalle syöttelet eiks toi sopis paremmin vaik subipäätteeks?
itsellä oli ennen 2kpl jbl w12gti subia ja niihin olin todella tyytyväinen,
ei se liika teho pahaa tee, kunhan ei ole säröä, subeille on 2kw rms:ää lanzar optidriveltä
pysyy tuo erkkasarjan midikin kontrollissa paremmin kun on voimaa takana jos sattuu kovempaa soittamaan
mutta meinaa mennä allekirjoittaneellakin offtopiciksi
kokemuksia, jos jollain on tuosta päätteestä niin kiitän.
Comment