Originally posted by Hammu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kliinin näköiset radiot?
Collapse
X
-
Originally posted by bemu2000 View Postnoihan nyt on niin yksinkertaisia kun vaan voi olla. vilkkuvat disco helvetit on vielä asia erikseen... esim. toi pioneerin p6000ub oransseilla valoilla sulautuis jo oikeen hienosti vanhempaankin.
Yksinkertaisia joo, mutta mun mielestä liian futuristisia tjsp.
Varsinkin jos pitäis E30 asentaa tommonen.
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostYksinkertaisia joo, mutta mun mielestä liian futuristisia tjsp.
Varsinkin jos pitäis E30 asentaa tommonen.
edit: ja tääkin soitin sulautuu takuulla paremmin E30 kojelautaan mitä tuo väkisin väännetty retro lookin 77mp
Last edited by bemu2000; 09-02-2008, 16:20.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postkerro nyt mulle mikä tässä on futuristisen näköstä?? lähinnä vanhanaikaisen näköinen toi on nykytyyliin verrattuna... mustat kuoret ja litteät asennus kehyksetkin varmaan istuu nätisti mustaan kojelautaan, eikä soitin tule 3cm kojelaudasta ulospäin. no joo, eihän se ole kyllä se helvetin ruma alkuperäinen kasettisoitin... :think
On se nyt saatana, kai mää saan olla ite sitä mieltä jos siltä tuntuu.
Lähinnäkin tuota deh-50ub:ta meinasin, mutta ei toi toinenkaan osu silmään.
Mutta mulla ei ole edes autossa mankkaa, mikä mä olen arvostelemaan näitä.
Voisin ostaa sinne räikeimmän mahdollisen tokyo-by-night mankan ( ja sit heräsin ja lähdin hallille )
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostOn se nyt saatana, kai mää saan olla ite sitä mieltä jos siltä tuntuu.
Lähinnäkin tuota deh-50ub:ta meinasin, mutta ei toi toinenkaan osu silmään.
Mutta mulla ei ole edes autossa mankkaa, mikä mä olen arvostelemaan näitä.
Voisin ostaa sinne räikeimmän mahdollisen tokyo-by-night mankan ( ja sit heräsin ja lähdin hallille )
no joo, laitoinpa vaan ehdotusta mikä nyt vois olla uusista malleista parhaiten sopivin vanhaankin autoon, ettei hypi silmilleLast edited by bemu2000; 09-02-2008, 16:26.
Comment
-
-
Tollanen Audiovoxi olis ku tehty vanhempien bemarien sisustalle. Toistaa muistikortteja, usb-muisteja ja ipodit, mutta cd-toiston joutuu erillisellä boxilla toteuttamaan. Ei kylläkään pahan hintainen kun alle 150€ maksaa.
Nykyään kiven alla noi mustat soittimet ja varsinki laadukkaammat sellaiset.e39 530i touring -01
Ex. E36 328iC Club Sport
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postonks sulla kuukautiset? teinityttö pahimmassa uhmaiässä
no joo, laitoinpa vaan ehdotusta mikä nyt vois olla uusista malleista parhaiten sopivin vanhaankin autoon, ettei hypi silmille
1. Kyllä.
2. Kerroin vain oman mielipiteeni. Yritä nyt ymmärtää jo.
Comment
-
-
Originally posted by p.e.t.e View Post
olisko jollain tarvetta?
liitin+10cm johdot ja ohje kirja löytyy.
kuin uusi otettu pois 130tkm ajettuna
tuskin tulee mun autoon enääLast edited by Tonton; 09-02-2008, 23:15.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by p.e.t.e View Post
Jokin tällainen yksinekertainen kävisi mulle:
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View Post1. Kyllä.
2. Kerroin vain oman mielipiteeni. Yritä nyt ymmärtää jo.
Comment
-
Comment