Announcement

Collapse
No announcement yet.

Autohifi tietoa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imäkelä
    Newbiemmer
    • Jul 2007
    • 20
    • Vantaa

Autohifi tietoa

Terve! elikkäs oon laittamasa subbaria ja vahvistinta ja muutenki parantamasa äänentoistoa autosta. Mutta ongelma on että en tiedä juuri mitään asiasta. Olen koittanu kooklettaakki jotai autohifi opasta mutta ei oikee tärppää. Voisko joku tietävämpi/guru neuvoo asiassa. Tarkotuksena ois laittaa joku 12'' tuumanen subikka mutta sitte se seinä tuleeki vastaa että minkälaista vahvistinta yms johto juttuja pitäs tehä. Autoon on vedetty konttiin akulta virtakaapeli mutta siiitä pitäs päästä eteepäi. Oon tosi kiitollinen jos joku vihtii neuvoo alkuun tätä
    Last edited by imäkelä; 18-02-2008, 22:28.
  • intfreak
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 2966
    • Uusikaupunni

N62 Money Spender Club

Comment

• juhomo
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2007
      • 637
      • Kempele

no vahvistin riippuu siitä sun subista yms että millä putjetilla liikutaan ja minkälaista haet. Jos vahvistin tulee pelkälle subille riittää 1 tai 2 kanavainen. Johdoista niin virtajohto pitää vetää akulta. Siinä ei kannata säästellä vaan kerralla tarpeeksi paksu. Siihen sitten mahd lähelle akkua sopiva sulake. Lisäksi tarvit herätevirran vahvarille esim soittimesta.

Pistä vähän tarkempia kysymyksia niin vastaillaan parhaan mukaan
      Automyynti, Korjaamo, Rengasmyynti, Hinaus yms:

www.jsautomoto.fi

Comment

• yenni
        Bimmer Rookie
        • Jul 2006
        • 93
        • Turku

Tuoltakin saa poimittua (myös) perustietoa: http://www.autoala.net/autohifi/autohifiopas.php
        F20 116i -13

ex

E39 530D -01
        E46 318i -02
        E39 528i -96
        E36 320i -92

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢