Yleensä en jaksa innostua ylituunatuista autohifeistä, mutta tästä projektista on kyllä pakko antaa propsit. Hyvä maku yhdistettynä käsityötaitoon ja perfektionistin luonteeseen ei voi koskaan olla pois muodista.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
On todella hienot asennukset!. Mutta tuntuu siltä että saattaa kuulua jonkin sortin räminää, johtuen monista liitoksista ja monimutkaisista asennuksista. Voi olla asia niinkin että jätkä on tosi ammattilainen ja setti kuullostaa OK. Kakarana tuli harrasteltua noita subbari virityksia, mutta nykyään kelpaa laadukkaat etukaiuttimet vakiopaikoilla. Huomaamattomat asennukset on minun makuuni! Jos tuntuu että pitää saada kuunnella musiikkia isommalla volyymilla, niin menen kotia ja kuuntelen siellä.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
On rakentajalla homma hallussa. Tuo etuovien asennus on kyllä todella asiallisen näköinen. Mutta alpinen asennus oikein huokuu epäkäytännöllisyyttä. Tosin onhan omistajalla kaukosäädin perussäätämistä varten.
Itekki tuota asennusta ihmetelly joskus jenkki foorumilta löytyi myös tuo. Aivan siisti setti kyllä ukolla tossa on tuolta e46fanatics lyötyy vielä ehkä hienompia kun virityksiä kun tuo on. Vaikka tämä http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=315138
On rakentajalla homma hallussa. Tuo etuovien asennus on kyllä todella asiallisen näköinen. Mutta alpinen asennus oikein huokuu epäkäytännöllisyyttä. Tosin onhan omistajalla kaukosäädin perussäätämistä varten.
Mihis tuon Alpinen sitten olisi laittanut? Mihinkään kojelaudan päälle ei ole järkeä, kun hommahan on juuri niinkuin sanoit, että perussäädöt voi tehdä ja ei siihen soittimeen tarvii olla kokoajan koskemassa
Niin no, no niin. Ehkä hanskalokeroon tai sitten heittänyt alkuperäisen navin metsään. Ja tilalle joku navillinen alpine, jos sellaista edes on. Onhan tuo silleensä ihan ok paikka, mutta itse kehittelisin jonkun toisen paikan.
Niin no, no niin. Ehkä hanskalokeroon tai sitten heittänyt alkuperäisen navin metsään. Ja tilalle joku navillinen alpine, jos sellaista edes on. Onhan tuo silleensä ihan ok paikka, mutta itse kehittelisin jonkun toisen paikan.
No miksi heittää originaalinavi metsään, kun samalla menee sitten ajotietokoneet ja muutkin?
Itse tekijähän myös sanoi heti alkuun, että orggis näyttö jää paikalleen
Comment