Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mimmosta laitteistoa tähän autoon?: BMW 320i Coupe vm. -92

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Spog
    Newbiemmer
    • May 2003
    • 5

Mimmosta laitteistoa tähän autoon?: BMW 320i Coupe vm. -92

Eli autossa on ihan perus diskantit edessä, mutta hattuhyllyllä on tyhjät paikat 5,25 tuumaisille. Nyt siis kysyn, että millä kannattaisi nuo paikat täyttää ? Tarvitsenko erillisen vahvistimen jos ostan erillissarjan jossa 2 bassokaiutinta ja 2 kpl diskanttia ? Entäpä soiko nuo bassot kun, tyhjien paikkojen alapuolella on suora näkyvyys takakonttiin ? Olen Vasta-aloittelija joten kertokaa mahd. monipuolisesti mitä kannattaisi täss tilanteessa tehdä...

Kiitoksia.
    // BMW 320i Coupe -92 //
  • Joni R
    Bimmer Rookie
    • May 2003
    • 47
    • Varkaus

Ei kannata sinne taakse laittaa mitään,hankit vaan hyvän 2-tie erillissarjan joka mahdollisesti menee autosi vakiopaikoille jos et halua nikkaroimaan uusia paikkoja.Hyviä sarjojan on esim.DLS:llä, Rainbow:lla,Spl Dynamicsin Extreme sarja,CDT ja paljon paljon muita.

Irc:ssä Bjm #btcf
    Peugeot 206 Gti
    Ex E36 318is -93
    http://www.piiras.net/

Comment

• dre
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 1805
      • Heinävesi

no miksei sinne taaksekin voisi laittaa? taakse vähän pienempi erkkasarja ja eteen joku 6½"...tai no sehän tietty riippuu siitä et mihin rahat riittää ja miten ite haluaa laittaa... :roll:

Comment

• Joni R
        Bimmer Rookie
        • May 2003
        • 47
        • Varkaus

Miks pitää sotkee se "vaikeesti" saavutettu stereokuva niillä saakelin takakaiuttimilla,Autoon saa hyvän äänentoiston kunnollisella 2-tie sarjalla eikä ole myöskään niin paljoa vaaraa vaihevirheisiin kuin 3-tie sarjalla.

Irc:ssä Bjm #btcf
        Peugeot 206 Gti
        Ex E36 318is -93
        http://www.piiras.net/

Comment

• dre
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 1805
          • Heinävesi

no saahan sen kuulumaan sillä 2-tie sarjallakin aivan loistavasti, mutta ajattelin vaan että jos haluaa kerta laittaa taakse kajarit niin miksei sit vois laittaa 2 erillissarjaa..tuskin tuo haittaa aloittelevalla hifistillä vaikkei ensimmäisistä asennuksista tulisikaan mitään ennennäkemätöntä. :roll:
          toi on vaan mun mielipide, mutta jokainen tekee niin kuin itse parhaaksi katsoo.... :wink:

Comment

• xtc
            BTCF Member
            • Aug 2002
            • 2908
            • Heinävesi<->Kuopio

Originally posted by dre
            toi on vaan mun mielipide, mutta jokainen tekee niin kuin itse parhaaksi katsoo.... :wink:
            Ja ajaa fiiatilla.. :lol: :lol: Mä kyllä ajattelisin vähän niitä teinejä jotka istuu takapenkillä.. Ja kun rahaa tulee lisää ja korva haluaa jotakin uutta niin voithan sä sit ostaa uutta vahvistinta ja erillissarjaa.. :roll:
            Pommit:
            BMW 325 cäbi HooCee optik
            Audee Q7
            Vivaro
            2xFL6

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎