Tarkotus ois aloittaa pienimuotoiset rakentelut kevään korvilla. Mistä Oulussa kannattaa ostaa lasikuitumattoa + hartsia yms.? Entä puutavaraa? MDF-levyä, vaneria jne.? Ainakin joku vuosi sitten Ylivieskasta löytyi jonkunlainen levypalvelu jossa sai määrämittoihin sahattua esim. MDF-levyä ja ihan kohtuuhintaan... Onko Oulun suunnalla samantyyppistä paikkaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä hifien rakennusmateriaalit Oulussa?!
Collapse
X
-
Minä olen hakenut hartsit ja lasikuidut suoraan biltemasta. Syy oli yksinkertainen, sillä keskellä talvea niitä ei saanut mistään rakennusliikkeestä. Kesäaikaan kyllä löytyy. Muistan lukeneeni, että näitä Bilteman tuotteita ei ole paljoa kehuttu, mutta ihan hyvin niillä on saanut tehtyä tarvittavat jutut.
Hyvä paikka hakea mdf:ää on Laatuvaneri teatrian vieressä. Ja nimen mukaisesti myös vaneria löytyy. Nopeat toimitusajat, huokeahko hinta ja saa määrämittaan sahattuna. Mdf:ää löytyy ainakin 6 ja 19 millisenä. Varmaan paksuuksia löytyy myös tuolta väliltä, mutta varmasti ainakin noita löytyy, koska itse ostin niitä vähän aikaa sitten.Last edited by jazma; 26-03-2008, 10:39.e30 318i
-
-
Lasikuituhommat saa kärkkäiseltä halvemmalla kuin biltemasta ja ihan kotimaista ja laadukastakin tavaraa tuntu olevan.
Levytavara on tullu haettua Kempeleestä bilteman tuntumassa olevasta Kempeleen Kyläkaupasta siellä on semmosia valmiiksi leikattuja paloja monenlaista tavaraa oikein edullisesti
Comment
-
-
Originally posted by Kimita00 View PostOnkohan tuo 300g/m² käypästä tavaraa subbariboksin ja vaikkapa puskurien valmistusmateriaalina?! 10x0.9 metrin pätkä 29,90€...e30 318i
Comment
-
-
Lasikuidutustietouttahan on netti pullollaan. Lyhyesti. Subbarikoteloon 300g/m2 ok. Puskureiden vahvistukseen myös ok. Jos puskuria tehdään muotista, niin ehdottomasti (minun mielestä) hienompaa kangasta. Esim 100g/m2 on jo tarkkaan nyhräykseen hyvin sopivaa tavaraa. Netistä saa esim. terpol.fi -puljusta kotiin kannettuna. Itse ostin "riittävän" varaston tavaraa aikoinaan tuolta. Reilu 100kg mattoa ja oheistuotteet... On joo riittäny ja menee varmaan isältä pojalle.
Comment
-
-
Originally posted by JonniH View PostLasikuidutustietouttahan on netti pullollaan. Lyhyesti. Subbarikoteloon 300g/m2 ok. Puskureiden vahvistukseen myös ok. Jos puskuria tehdään muotista, niin ehdottomasti (minun mielestä) hienompaa kangasta. Esim 100g/m2 on jo tarkkaan nyhräykseen hyvin sopivaa tavaraa. Netistä saa esim. terpol.fi -puljusta kotiin kannettuna. Itse ostin "riittävän" varaston tavaraa aikoinaan tuolta. Reilu 100kg mattoa ja oheistuotteet... On joo riittäny ja menee varmaan isältä pojalle.! Meillä ku on vaan pari tyttöä nii ei tarvi nii isoa varastoa lasikuituvärkkejä... Jos ne ei sit innostu vanhempana kuiduttaan pinkkejä bimmereitään
.
Kärkkäiseltäpä ei löytyny oikee mitään ja kempeleen kyläkaupassaki tuntu olevan sellasia pirun kalliita valmispakkauksia... Pitänee käydä se biltema tsekkaamassa tuossa vlopun aikana...
Comment
-
-
Ite ostin lasikuitua tokmannista tai no ei se sillo vielä ollu tokmanni mutta sieltä sain aika kohtuu hintaan lasikuitumattoa metritavarana ja hartsiaki oli muistaakseni enintään 10l ämpärissä.
Vanerit kannattaa hakea kempeleen kyläkaupasta.I Don't Know!
I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment
-