Mitä mieltä olette Dragsterin kaiuttimista? Olen harkinnut 5.25" erillssarjaa ja 8" bassoa. Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mielipiteitä Dragster kaiuttimista
Collapse
X
-
Re: Mielipiteitä Dragster kaiuttimista
Originally posted by chrisMitä mieltä olette Dragsterin kaiuttimista? Olen harkinnut 5.25" erillssarjaa ja 8" bassoa. Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos.
Comment
-
-
Mulla oli tollanen Dragsterin subi en nyt muista mallia mut hyvin se soi ja pelas ei mitään valittamista sai vaan siirtyä pois pienemmän tieltä.Kaverilla on vahvistin ja hyvin seki on pelannu.Hyvä puolihan näissä dragstereissa on että niille myönnetään 3 vuoden takuu joten aika varma ostos sinällään.Erillissarjoja en oo ikinä kuullu eli niistä en mitään sano.
Comment
-
-
Mulla on dragsterin erillissarja, mallia en muista, mut etupäässä alkuperäisten tilalla on ne 6½:t ja diskantitki meni hienosti alkuperäisten tilalle..e21 320 -79 (M50B25 Turbo)
e28 M535i -85
Comment
-
-
Originally posted by chrisMitä mieltä olette Dragsterin kaiuttimista? Olen harkinnut 5.25" erillssarjaa ja 8" bassoa. Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos.
Dragstereista ei ole henk. koht kokemusta, mutta jos haluat bimmeriin _hyvän_ 5.25" erillissarjan, niin mulla olis Boston Acousticsin parempaa mallia oleva sarja ylimääräsenä...
Elikkä malli on PRO 5.5
OVH yli 400e. Clubilais-alennuksella saisit alle puoleen hintaan :wink:
Ainakin omassa E30:ssä toimi hienosti bassot vakiopaikalla ja diskantit peilikolmioissa.
</mainos>
Heitä viestiä, jos kiinnostaa.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
Comment