Announcement

Collapse
No announcement yet.

ongelmia pioneer mp3 soittimen kanssa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LASSI-S
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 4918
    • hattula/hämeenlinna.

ongelmia pioneer mp3 soittimen kanssa

en muista mikä on soittimen tyyppi mut varmaan 1.5 vuotta vanha ja tällainen vika tuli ettei se anna enään levyä ulos. yrittää kyllä, ja ihan vähän levyä antaa ulos mutta ei edes sen vertaa et sormilla saisi levystä kiinni. vetäisee levyn kyl takas ja muuten toimii sit ihan hyvin.

osaako kukaan antaa mitään neuvoa mikä tota purkkia vaivaa ja onko paha homma itse korjata
    E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
  • Touniks
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 6684
    • Muurame

Originally posted by LASSI-S View Post
    en muista mikä on soittimen tyyppi mut varmaan 1.5 vuotta vanha ja tällainen vika tuli ettei se anna enään levyä ulos. yrittää kyllä, ja ihan vähän levyä antaa ulos mutta ei edes sen vertaa et sormilla saisi levystä kiinni. vetäisee levyn kyl takas ja muuten toimii sit ihan hyvin.

osaako kukaan antaa mitään neuvoa mikä tota purkkia vaivaa ja onko paha homma itse korjata
    Mulla on ollu kahessa pioneerin mp3 mankassa ihan samaa onKelmaa,kummiskin sen verran saa sormen päällä avitettua että tulee ulos... Kiinnostais myös tietää kannattaako alkaa availemaan vai nöy
    E30 cabriolet -92 M-Tech II
    E46 sedan -01
    Corolla

Comment

• |makke
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2006
      • 847
      • Vaasa

Jos takuuta --> takuuseen.

Jos ei niin auki vaan. Sielä on varmaa ne rattaat vähän jumissa, tai sitten yksinkertaisesti on hajonnut jotenkin, eikä pääse "loppuun asti".
      Siinä kun kuoren ottaa irti, niin sielä voi olla sellaiset maadoitukset runkoon. Kannattaa vähän kattoa et mitenkä päin ne on kiinni niin on helpompi kasata

Comment

• Kuqi
        Moderator
        • Sep 2002
        • 12537
        • Oulu

Ensimmäinen ohje: kato että autoon ei pääse akkoja. Mulla oli yhessä pioneerin soittimessa 2 cd:tä kerralla sisällä ku sillonen emäntä päätteli aikansa kuunneltuaan surinaa että "no ei siellä levyä oo" ja sorkki sinne yhen levyn VÄKISELLÄ sisään.
        BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
        BMW CRUISE BIKE 2017
        TREK POWERFLY 4 2021
        @kukisenjussi instagram

Comment

• Rikke
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2005
          • 579
          • Paimio

Originally posted by Kuqi View Post
          Ensimmäinen ohje: kato että autoon ei pääse akkoja. Mulla oli yhessä pioneerin soittimessa 2 cd:tä kerralla sisällä ku sillonen emäntä päätteli aikansa kuunneltuaan surinaa että "no ei siellä levyä oo" ja sorkki sinne yhen levyn VÄKISELLÄ sisään.

Mulla oli samaa vikaa yhdessä pioneerin soittimessa, johtui muistaakseni siitä että asennuskehikko painoi/väänsi soitinta jollain tavalla. Olisikohan joku johto tai jokin jäänyt sinne väliin. Kannattaa kokeilla miten soitin pelaa irtonaisena jos vaikka olisi näinkin yksinkertainen vika.

Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
          Nyk. VW Golf '00
          Nyk. VW Golf '95
          Historiaa:x17 BMW +Muuta

Comment

• VilleK.
            Newbiemmer
            • Dec 2007
            • 5
            • Pohjois-Pohjanmaa

Pioneerin soittimien levyn ulostus vika johtuu koneiston heikkoudesta, ne käyttää halpoja ja heikkoja koneistoja.. se on ihan vakio vika ja aina odotettavissa pioneerilta! Ostaaka ihmiset Alpinen soitin
            BMW e34 535i -88
            ex. e28 518i
            ex. e30 316i
            ex. e34 520i

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡