Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sonysta Pioneeriin....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skitzo
    Bimmer Rookie
    • Mar 2003
    • 75

Sonysta Pioneeriin....

...kun CD-soittimeni vaihdoin niin ei enää kuulu ääni kun vasemmasta etukaiuttimesta suht normaalisti ja kun kääntelee fader ja balance-säätöjä rupeaa muistakin kuulumaan mutta ei kuitenkaan normaalisti vaan hyvin hiljaa ja aina vähintään kahdesta kerralla. Auto on -91 525 24v
    missä on orkkis vavari takaluukussa. Sonyn cd oli n. 8 v. vanha ja toimi normaalisti. Pinukka on n. 3 v. vanha ja irrotin golfista missä toimi hyvin.
    Hyviä neuvoja kaivataan, mutta ei mitään "Tarkista piuhat" kommentteja kiitos! :?: :?:
    Hitto soikoon...mä oon bemarimies!
  • juuze
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 1938
    • Oulu

Ei tuohon liene monta vinkkiä, mitä voisi suositella. Ensimmäisenä tulee johdotus
    mieleen. Ymmärsin, että olet vaihtanut pelkästään soittimen? Vaihdoitko mitään
    muita johdotuksia, kun rca-johdot? Ensimmäisenä tuli mieleen, että vahvistimelta lähtevät
    kaiuttimien johdot ovat menneet pahasti sekaisin. Mahdollisesti kanavat ja vaihe kääntyneet?
    Jos olet 100%, että johdot ovat oikein kytketyt, tarkista vielä kerran, kokeile toisella
    ohjelmalähteellä toimintaa ja ala vasta sen jälkeen miettimään soitinvikaa.
    Jussi
    F31 320xda & e39 530d Msport
    ex e87, e39, e34, e28 & e30

Comment

• skitzo
      Bimmer Rookie
      • Mar 2003
      • 75

...vaihdoin pelkän soittimen enkä koskenu mihinkään muuhun piuhaan, kokeilin toisella sonylla ja hyvin toimi ja kokeilin pinukkaa toisessa autossa ja hyvin toimi , mutta ei vaan toimi bemussa, vittu!!!!!

Comment

• Joni R
        Bimmer Rookie
        • May 2003
        • 47
        • Varkaus

Eli pioneerissa ja sonyssa on johdot eritavalla.Jos nyt ymmärsin oikein..

Irc:ssä Bjm #btcf
        Peugeot 206 Gti
        Ex E36 318is -93
        http://www.piiras.net/

Comment

• skitzo
          Bimmer Rookie
          • Mar 2003
          • 75

on niissä jos oikein tarkkaan kattoo ni kaxi piuhaa päinvastaisilla väreillä mutta kun niissäkin saatana lukee mitä ne on!!!

Comment

• juuze
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2002
            • 1938
            • Oulu

Kytkitkö johdot uudestaan sokeripaloilla tai vastaavalla, vai käytitkö valmista liitintä?
            Nuo eri valmistajien liittimet on todennäköisesti erilaiset. Itse vetäisin vastaavassa
            tilanteessa johdotukset uusiksi, niin tietäisi varmasti, ettei niissä ole mitään vikaa.
            Jussi
            F31 320xda & e39 530d Msport
            ex e87, e39, e34, e28 & e30

Comment

• skitzo
              Bimmer Rookie
              • Mar 2003
              • 75

Tuntuu tyhmältä enää tässä vaiheessa sanoa asia minkä sanoin jo orkkis viestissä, mutta koska ei ilmeisestikään ole pistänyt silmään niin, "ei tarkista piuhat ohjeita, kiitos." Ei kuitenkaan millään pahalla koska piuhat on ja oli jo tarkistettu ennen ekaa viestiä, kiitos. Mutta vinkkejä otetaan vastaan mielellään edelleen, kiitos.

Comment

• hOGi
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 1295
                • Espoo

Sinuna tarkastaisin johdotuksen

No joo, toi on kyllä tosi paha, jos kerran johdoissa ei varmasti vikaa ole. Kaukaa haettu, mutta mahdollinen ongelma voisi olla vahvistimen gainin väärä asento. Et maininnut Pinohiiresi mallia, mutta jos se on jotakin parempaa mallisarjaa, niin siinä on suurijännitteinen lähtö. Vahvistin taas ei välttämättä toimi oikein jos nupit on "käännetty kaakkoon".
                www.epicit.fi | www.biitsi.fi | www.zonga.fi

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎