Announcement

Collapse
No announcement yet.

......................

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • izap
    Newbiemmer
    • Jan 2009
    • 10
    • Lakeus

Moro !

Hetki jo tästä taistelusta kulunut mutta itselle kovin ajankohtainen.

Kyllä on uskomatonta hommaa.
    Kerro nyt kuitenkin miten tämä kaikki oikein päättyi. Itselläni sama juttu edessä ja olen alustavat puhelinsoitot huoltoon ottanut. Ensivaikutelma vain tuli että pitää täältä lukea nämä ohjeet ja mennä sinne kertomaan mitä tehdä. Mitä koko homma mahtoi kustantaa.

-izap-

Originally posted by a.i.h View Post
    Tosiaan kaikki pävitettiin eli uusi softa tilalle jos semmoinen oli saatavana.
    Mitään ei muuttunut paitsi se että nyt ei tuulettimen nopeus säätö toimi
    Maanantaina takas ja "hoito" jatkuu.. Haettiin kyllä sitä paikkaa mistä se aktivoidaan (MP3) mutta ei löytynyt, puheluita lähti Maahantuojankin suuntaan mutta apua ei tullut sieltäkään.
    Tuntuu lievästi tyhmältä että joku asia voi olla näin *itun vaikeeta.
    Onko tietoa mistä se MP3 aktivoidaan ja millä laitteella se tehdään koska koneitahan on kaksi (testeri ja sit se millä päivitetään)
    Teen sen itse maanataina siellä ku tuntu muutenkin että tiedän asiasta ja autosta enemmän ku huolto, ei edes löytänyt valokaapeli liitäntää joten kaivoin sen itse kuin huoltomies oli kahvilla..
    Ei sillä että eikö palvelu olisi ollut hyvää mutta oli huoltomiehen koulutus vielä kesken joten eihän se voi kaikkiea vielä tietää :think

Comment

• Wasabi
      Bimmer Rookie
      • Feb 2007
      • 89
      • Helsinki

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢