Announcement

Collapse
No announcement yet.

iPod telakat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • McBeast
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2007
    • 2998
    • Tallinn

iPod telakat

Koitin Searchilla etsiä, muttei tuntunut löytyvän oikein kunnon materiaalia, Eli oon suht kyllästyny siihen kun toi iPodi pyörii tossa tiellä keskisäilytystiloissa ja olis tarkotus laittaa omaan soittimen oikealle puolelle siististi, soitinkauluksen päälle. Dension.com sivuilta löysin yhden telakkamallin, mutta jokin sirompi olisi hakusessa. Saa toki ehdottaa jotain Tee-Se-Itse patenttejakin. iPod malli on siis Nano 3 generation ja autoni malli E46 -00, jos niistä on jollekkin apua!
    Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38
  • 4BMW
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2008
    • 199
    • Turku

Moi

Katsoppa tuolta -->

Comment

• jsa014
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 1651
      • Turun Pallivaha

Mä laitoin iPodin keskikonsoliin, vaihdekepin viereen yleismallisella telineellä. Johto menee keskikonsolin lokeron sisään, ja sieltä soittimelle. Omasta mielestä loistava ratkaisu, turhaan se Pod siinä soittimen vieressä killuu kun sillä ei sinänsä ole mitään virkaa, ohjaus kuitenkin soittimesta. Samalla vedin USB-kaapelin siihen samaan lokeroon, siellä on nyt paikka muistitikulle jos haluaa soittaa sieltä iPodin sijaan joskus. iPod siis fullspeed-kaapelilla.
      316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

Comment

• McBeast
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2007
        • 2998
        • Tallinn

Originally posted by jsa014 View Post
        Mä laitoin iPodin keskikonsoliin, vaihdekepin viereen yleismallisella telineellä. Johto menee keskikonsolin lokeron sisään, ja sieltä soittimelle. Omasta mielestä loistava ratkaisu, turhaan se Pod siinä soittimen vieressä killuu kun sillä ei sinänsä ole mitään virkaa, ohjaus kuitenkin soittimesta. Samalla vedin USB-kaapelin siihen samaan lokeroon, siellä on nyt paikka muistitikulle jos haluaa soittaa sieltä iPodin sijaan joskus. iPod siis fullspeed-kaapelilla.
        Itelläkin tulee USB kaapeli siitä lokerikosta, mutta sinne ei mahtunu se tupakan tumpeille oleva itse lokero vaan se on ruman näköisesti nyt siinä, enkä tiedä mahtuuko itse ipodi edes siihen läpän alle, tarkoitatko nyt suoraan soittimen alapuolella olevaa lokeroo ilman kantta vai kannellista suoraan vaihdekepin edessä? No lukeehan siinä hienosti kappaleen nimi ja ÄllPain.
        Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

Comment

• jsa014
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2006
          • 1651
          • Turun Pallivaha

Kannellinen vaihdekepin takana. Voin ottaa kuvan kunhan ulostaudun.

Noni, tuossa pari kuvaa. Eli on ihan yleismallinen teline, kai puhelimelle tehty mutta tuo podi istuu siihen mainiosti. Lokerossa USB liitäntä tikulle.
          Last edited by jsa014; 21-04-2009, 10:05.
          316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎