Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 facelift ja mp3:set

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TiK
    Bimmer Rookie
    • Jun 2008
    • 109
    • suomi

    E46 facelift ja mp3:set

    Nimimerkki tyhmä kysyy jälleen.
    Tuolla ratsulla on nyt tullut yhdessä matkaa taitettua ja alkaa tuo 6 levyn cd makasiinin valikoima melko nopeasti tympimään ja radion epäherkkyyden ansiosta sitäkään ei voi kotka - helsinki välillä kuunnella.

    Kysymys kuuluu mitkä on mahdollisuudet saada mp3:set soimaan tuossa vehkeessä ja mielellään tuolla alkuperäsellä soittimella.
    Onko kokemuksia ipod retrofitistä tuollaisen kanssa ja jos on niin miten se pelaa ynnä paljonko kustantaa.
    Erinäistä kolmanne osapuolen valmistamaa välimokkulaa on kai olemassa millä saisi vaikka uherin kelanauhurin tuohon kiinni...
    Nykyinen järjestelmä koostuu siis tuosta Busines? eli nuoli navista (mk4), 6cd vaihtajasta, bluetooth handsfreestä ja kasettisoittimesta.
    Ipod kelpaisi mulle jos kappaleet näkyis radion näytöllä ja vaihtuisi ratin nappuloista.
    Yksi mahdollisuus olisi ilmeisesti myös vaihtaa cd vaihtaja johonkin sellaiseen mikä osaa mp3:sia toistaa, myös bmw on näitä alkuperäisenä myynyt?

    Kiitokset etukäteen kullekkin tasapuolisesti, ja kaikesta huolimatta olen edelleen ollut autoon tyytyväinen
    - Vihellys ja Pauke -

    E91 320dA Touring -06
  • .:Dam:.
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 178

    #2
    Ei omaa kokemusta mut jotain tietoa sentään. Total BMW:ssä oli juttua, elokuu 2008, tollasen laittamisest E46:seen. Saa toimiin jos on syyskuu 2002 jälkeen valmistettu. Laittovat tosin pelkän AUXin eli ei suoraan kiin iPodiin. Maksaa muutamii kymppei. Rattinapit et tietty toimi tolla. Marmoritiskiltä saanee pulikan joka lataa iPodia ja ratin napit toimii ja biisit lukee radion näytös. Uusin autohin sellanen maksaa jotain 400 € tehtaal asennettuna. Vanhoihin en osaa varmaks sanoo mis kaikis radiois toimii ja miten toimii jos toimii... Omas on vaan AUX liitäntä mis 8GB iPod nano kiinni, cd:itä jakson räplätä 2 päivää Mulle riittää et rattinapeist toimii volume, iPodi kuitenkin johdon pääs ja siit saa aika nopeesti vaihdettuu musiikit jos haluu.

    Tuntuu monia kiinnostavan aihe...

    Last edited by .:Dam:.; 26-09-2008, 17:54.

    Comment

    • hattiwatti
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2008
      • 255
      • Vantaa

      #3
      Mullakin on 8GB nano hanskalokerossa. Tosiaan latailee samalla, ratin napit toimii normaalisti ja kappaleet näkyy soittimesta.
      E46:n oma soitinkin pureskeli mp3 levyt kiltisti, mutta kuka niitä kiekkoja jaksaa vaihdella

      Comment

      • TiK
        Bimmer Rookie
        • Jun 2008
        • 109
        • suomi

        #4
        Originally posted by hattiwatti View Post
        Mullakin on 8GB nano hanskalokerossa. Tosiaan latailee samalla, ratin napit toimii normaalisti ja kappaleet näkyy soittimesta.
        E46:n oma soitinkin pureskeli mp3 levyt kiltisti, mutta kuka niitä kiekkoja jaksaa vaihdella
        Onko sulla siis toi bmw:n alkuperänen retrofit sarja ipodille?
        Jos on niin missä hintaluokassa sellanen pyörii?

        Minäkin optimistisena kokeilin cd-boxiin mp3 levyä ja tulos oli sama kun c64 kasetin olis laittan kasettisoittimeen...
        Itse soittimessa mulla ei sitten olekkaan kun c-kasetin reikä.
        Jos tosiaan sen ipodin saa pelaamaan noin kiltisti että lataa ym niin sellanen on varmasti paras ratkasu.
        - Vihellys ja Pauke -

        E91 320dA Touring -06

        Comment

        • hattiwatti
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2008
          • 255
          • Vantaa

          #5
          Originally posted by TiK View Post
          Onko sulla siis toi bmw:n alkuperänen retrofit sarja ipodille?
          Jos on niin missä hintaluokassa sellanen pyörii?

          Minäkin optimistisena kokeilin cd-boxiin mp3 levyä ja tulos oli sama kun c64 kasetin olis laittan kasettisoittimeen...
          Itse soittimessa mulla ei sitten olekkaan kun c-kasetin reikä.
          Jos tosiaan sen ipodin saa pelaamaan noin kiltisti että lataa ym niin sellanen on varmasti paras ratkasu.
          En ole itse tuota asentanut joten tarkkaa tietoa ei ole. Onko bemarilla täysin oma systeemi vai käyttää muiden tuotteita? Mulla siinä hanskalokeron telakassa lukee DENSION. CD soittimen 'levynvalintanapit' 1-5 vaihtaa playlistejä, eli käsittääkseni tuo korvaa cd-vaihtajan. Molempia ei voi käyttää yhtäaikaa.

          Alla muutama linkki, tuo ice>Link Plus Video näyttäisi ominaisuuksiltaan samalta mitä oma. 169e


          Comment

          • 4BMW
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2008
            • 199
            • Turku

            #6
            Maksaa noin 250€ Ipod-sarja ja toimii täydellisesti + lataa vielä podiakin samalla, soita merkkiliikkeeseen ja kysy tarkka hinta, löytyy ihan heidän varaosaohjelmasta. 80€ maksaa johtosarja jossa saat pikkuplugilla minkä tahansa MP3-soittimen Bmw:n orggissoittimeen kiinni, tulee vielä komea kehyskin plugille jonka voi ruuvata mihin haluaa


            Originally posted by TiK View Post
            Onko sulla siis toi bmw:n alkuperänen retrofit sarja ipodille?
            Jos on niin missä hintaluokassa sellanen pyörii?

            Minäkin optimistisena kokeilin cd-boxiin mp3 levyä ja tulos oli sama kun c64 kasetin olis laittan kasettisoittimeen...
            Itse soittimessa mulla ei sitten olekkaan kun c-kasetin reikä.
            Jos tosiaan sen ipodin saa pelaamaan noin kiltisti että lataa ym niin sellanen on varmasti paras ratkasu.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎