Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 Mankan vaihtaminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JKarhu
    Newbiemmer
    • Oct 2008
    • 10

e46 Mankan vaihtaminen

Hei.

Olen tässä miettinyt että vaihtaisin autooni soittimen mulla E46 328Ci.
    Mietin tässä vain että voiko sen vaan suoraan vaihtaa että ei ole mitenkään kytköksissä ajotietokoneeseen kun kuulut jotain huhuja että se saattaa olla kytketty siihen niin että pitäs tehä joku ohitus liitentä.

Ja onkos kellään kokemusta noista halpis 7" kosketusnäytö mankkoja kun ei merkit sano mitään saa ehotella jotain hyvää mankkaa...

tältä sivulta oon kattonut aika halvalla lähtee noita mutta ei ole mitään havaintoa että onko minkän merkkisiä ja luotettavia ?
  • asvirkku
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 514
    • Bern

Originally posted by JKarhu View Post
    Hei.

Olen tässä miettinyt että vaihtaisin autooni soittimen mulla E46 328Ci.
    Mietin tässä vain että voiko sen vaan suoraan vaihtaa että ei ole mitenkään kytköksissä ajotietokoneeseen kun kuulut jotain huhuja että se saattaa olla kytketty siihen niin että pitäs tehä joku ohitus liitentä.

Ja onkos kellään kokemusta noista halpis 7" kosketusnäytö mankkoja kun ei merkit sano mitään saa ehotella jotain hyvää mankkaa...

tältä sivulta oon kattonut aika halvalla lähtee noita mutta ei ole mitään havaintoa että onko minkän merkkisiä ja luotettavia ?
    http://www.elisanet.fi/nettiliike/autotarvikkeet.html
    Bemarin radio osaa ottaa kellon ja varmaan hands free mutea auton päästä, mutta laittamalla DIN-sovittimella orggisliittimeen normimankan ropleemaa ei kyllä pitäisi olla. En ite lähtis kyllä heti piuhoja katkomana sokerinpalamenetelmällä, eli vakio-sovitinkaapelissa on mietitty tarvittavat erikoiskytkennät. Jos ei Motonetista, niin Laakkoslta ainakin pitäs piuha irrota.

AV
    e60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren

Comment

• JKarhu
      Newbiemmer
      • Oct 2008
      • 10

Jooh kitti neuvosta pitääpi käydä kattelemassa ja veikkaan että kyllä mankankin mukana pitäs tulla ne sovitin palat ? jooh sit viellä kun sais vähän tietoo noista mankoista että onkos niistä mihinkään kun pää asiassa ei muuta ääntä mitenkään että sen takii on erilis sarjat ym.

Comment

• asvirkku
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2004
        • 514
        • Bern

Originally posted by JKarhu View Post
        Jooh kitti neuvosta pitääpi käydä kattelemassa ja veikkaan että kyllä mankankin mukana pitäs tulla ne sovitin palat ?
        Öö, "ei". Tarvit kaapelin BMW--> DIN joka on mahdollisesti Laakkoskamaa, ja mankan mukana tulee pätkä DIN --> "mankan oma tökkeli".

Jos tuo nyt valottaa...

T AV
        e60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren

Comment

• JKarhu
          Newbiemmer
          • Oct 2008
          • 10

Aivan aivan totta nyt vasta muistan nuo miten menee jepulis nyt vaan pitäs saada vähän tietoo tossa ois kaksi eri mankka mallia mitä oon löytänyt noita halpis niin ei tiedä että onko kummastakaan mihinkään.

Comment

• Kentsu
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2004
            • 1397
            • Tuusula

Biltemasta ISO-adapteri joka toimii. Muistaakseni sama adapteri käy E39 / E46.
            Yks soitin tuli mulle juuri www.caraudio24.de -firmasta, tosin E-bayn kautta ostettuna. Toimitus kotiovelle maksusta baut viikossa, kulut 20 € joten suosittelen niitä kotimaan hintoja ainakin vertailemaan Saksan putiikkeihin.

Rattikaukosäätönappuloiden adapterin jos hommaa esim. www.highwayaudio.fi/rakentelu/rattikaket.php niin erikseen ei ISO-adapteria enää tarvitse.
            Ex: 523iA '97, 520iA '89
            /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

Comment

• JKarhu
              Newbiemmer
              • Oct 2008
              • 10

No tuolta sivulta ei ainkaan sen halvemalla saa oikeen kuin suomestakaan noita multimedia laiteita

Comment

• s1n0z_e46
                Bimmer Rookie
                • Aug 2008
                • 80
                • Porvoo

Ite vaihdoin mankan tos joku kuukaus sitte omaan e46een, ni siihen tarvi sellasen adapteripalan joka muuttaa bemarin piuhaklimpin mankkaan sopivaks.
                Mankaks laitoin audiovox merkkisen näytöllisen mankan joka oli jo vanhas autos ja toiminu jo yli vuoden, makso sillon jotai 699€ mut on varmaa hinnat laskenu...:think
                Don't Just Hear The Beat, Feel It!
                sigpic

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎