Jos nyt jatketaan vielä kokemuksien kirjottelua, niin itellä hyviä kokemuksia Next:n sarjoista. 5.25" sarjalla hintaa jotain 170e...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
onko vinkkejä erillissarjaan?
Collapse
X
-
F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
-
-
Originally posted by MakkeEhdottomasti Boston Acoustics!!! Ittellä on ja soi kun mikä.. Älä ajattelekkaan muita.. Muista nämä sanat, sillä tiedän mistä puhun!!! 8)
takana ja paras äänenlaatu mitä ikinä oon kuullu! Ja kyllä muuten
kuuluu!
Comment
-
-
vai tls... poston, velositi, äs pee äl, PASKAT!
tollasia prkeleen teini romuja, "kromi-kartio" soi "tosi"hyvin...
ja kun sillä materiaalilla kun EI ole mitään tekemistä soinnin kanssa...
tai jos on niin tuo äs pee ällän "alu" kartio kyllä pilaa äänen ihan totaalisesti... valitettavasti omistan itse sellaiset, kun halvalla sain.
käy kattomassa
jos hyvää haluat, ja subikse esim, peerless....B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by jvakevavai tls... poston, velositi, äs pee äl, PASKAT!
tai jos on niin tuo äs pee ällän "alu" kartio kyllä pilaa äänen ihan totaalisesti... valitettavasti omistan itse sellaiset, kun halvalla sain.
käy kattomassa
jos hyvää haluat, ja subikse esim, peerless....Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Comment
-
-
Originally posted by xtcOriginally posted by jvakevavai tls... poston, velositi, äs pee äl, PASKAT!
käy kattomassa
jos hyvää haluat, ja subikse esim, peerless....
Samaa mieltä.
Infinityn kappa 1.5cs omassa autossa ja aktiivisena ja equtettuna ja hyvin soi, midiä irtoo.
6x9",4",1" elementein.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala
Infinityn kappa 1.5cs omassa autossa ja aktiivisena ja equtettuna ja hyvin soi, midiä irtoo.
6x9",4",1" elementein.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by MlatvalaOriginally posted by xtcOriginally posted by jvakevavai tls... poston, velositi, äs pee äl, PASKAT!
käy kattomassa
Samaa mieltä.
6x9",4",1" elementein.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Comment
-
-
Originally posted by jvakevavai tls... poston, velositi, äs pee äl, PASKAT!
käy kattomassa
Jos ei noita yllämainittuja saa soimaan niin taitaa olla asennustaidoissa tai jossain muussa vikaa kuin itse ämyreissä.
Edelleen toi DLS MS-sarja on laadukas ja hyvinsoiva. Toinen josta hyviä kokemuksia on Next (ALS13).E30 325i Cabrio -91
E36 325i Coupè -93
Comment
-
-
Originally posted by chrisOriginally posted by jvakevavai tls... poston, velositi, äs pee äl, PASKAT!
käy kattomassa
Jos ei noita yllämainittuja saa soimaan niin taitaa olla asennustaidoissa tai jossain muussa vikaa kuin itse ämyreissä.
Edelleen toi DLS MS-sarja on laadukas ja hyvinsoiva. Toinen josta hyviä kokemuksia on Next (ALS13).
on aika epämiellyttävä soundi... etenkin diskantissa.... meinaa oikeen pistää korvaan.... ja turha viisastella että ois asennustaidoissa tai säätämisessä jotain sanomista... voit tulla syynäämään... ilmottele aika etukäteen, niin keitän kahvit! kato niit omia rautalankaviritelmiäs...B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Comment
-
-
Originally posted by jvakevajoo.... onhan noi sun mainitsematkin vekottimet ihan kelpo pelejä... mut ne on vaan vähän hepposia vehkeitä.... eiks kannata sijottaa hyvään kerralla.... mut spl dynamicsia en suosittele kellekkään...
on aika epämiellyttävä soundi... etenkin diskantissa.... meinaa oikeen pistää korvaan.... ja turha viisastella että ois asennustaidoissa tai säätämisessä jotain sanomista... voit tulla syynäämään... ilmottele aika etukäteen, niin keitän kahvit! kato niit omia rautalankaviritelmiäs...Mutta lisäähän tollasilla hepposilla DLS-rimpuloilla kisaaminen tietysti kiksejä jos diggaa haasteesta...
Enkä nyt pitäisi tuota Seasin metallikalottiakaan minään referenssidiskanttina jos aletaan muita haukkumaan.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by jvakevaOriginally posted by chrisOriginally posted by jvakevavai tls... poston, velositi, äs pee äl, PASKAT!
käy kattomassa
Edelleen toi DLS MS-sarja on laadukas ja hyvinsoiva. Toinen josta hyviä kokemuksia on Next (ALS13).
on aika epämiellyttävä soundi... etenkin diskantissa.... meinaa oikeen pistää korvaan.... ja turha viisastella että ois asennustaidoissa tai säätämisessä jotain sanomista... voit tulla syynäämään... ilmottele aika etukäteen, niin keitän kahvit! kato niit omia rautalankaviritelmiäs...E30 325i Cabrio -91
E36 325i Coupè -93
Comment
-
Comment