Elikkä etsiskellessäni uutta musiikkilähdettä autooni, tulin ajatelleeksi, että aina tulee muistitikulta usb:n kautta soitettua musiikki. Optinen asema vie paljon tilaa ja on kallis valmistaa, joten mietinkin että löytyisiköhän keneltäkään valmistajalta pelkällä aux in / usb (mahd. bluetooth) toiminnalla oleva soitin autoon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Musiikkisoitin ilman optista asemaa
Collapse
X
-
Musiikkisoitin ilman optista asemaa
Nykyään:
Ex: BMW e36 328 Touring "m-sport" -95, BMW e34 525i Touring -96, BMW e34 M5 3.8 Nurburgring -94, BMW e34 540 iA -93, BMW e36 328 Coupe -96 "M3 wannabe", Ford Sierra 2.0 DOHC -92, BMW e36 M3 3,2 Coupe -97, BMW e36 325 Coupe -95, Honda Civic Type-R -02, Ford Sierra 2.0 OHC -89Tags: None
-
-
Originally posted by reivanen View PostElikkä etsiskellessäni uutta musiikkilähdettä autooni, tulin ajatelleeksi, että aina tulee muistitikulta usb:n kautta soitettua musiikki. Optinen asema vie paljon tilaa ja on kallis valmistaa, joten mietinkin että löytyisiköhän keneltäkään valmistajalta pelkällä aux in / usb (mahd. bluetooth) toiminnalla oleva soitin autoon?
Tuossa pari pätevän oloista vaihtoehtoa.
"Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa"
-
-
Minulla on tuollainen http://www.autostudio.fi/product_inf...oducts_id=6800
Toimii myös joidenkin 2,5" siirrettävien kiintolevyjen kanssa, mm. minulla 160 gigainen Lacie.
Voin suositella lämpimästi! Myös radio on herkkä ja toimii tuolla E46 takalasiantennilla loistavasti.
Tuossa ylempänä Astronin viestissä ilmeisesti uudempia malleja tulossa, ominaisuudet luettuna aika lailla samat.--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
Comment