Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 sedaniin blaukkarin cd-boxi..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jambro79
    Newbiemmer
    • Sep 2008
    • 14

e46 sedaniin blaukkarin cd-boxi..

On jäänyt nurkkiin tommoinen vanha blaukkarin 10 cd:n vaihtajaboxi, niin pystyykö tuon liittämään siihen BMW buisness CD-soittimeen? Onkohan vaihtajan liitäntäpiuha vedetty kaikissa karvalakkimalleissakin takakonttiin mahdollista laajennusta varten vai pitääkö se itse sinne lisätä?:think

=> Löydetty jo juttua e39, mikä varmaan pätee myös e46. Eli sovittteita saa melkein kaikkiin boxeihin, ja liitäntäpiuha on vedetty valmiiksi, jos se on valittu lisävarustelistalta.

Taidan kyllä mieluummin hankkia tommoisen Gateway 300, jolla saa USB-tikun/Ipodin suoraan soittimeen kiinni.
    Last edited by Jambro79; 27-02-2009, 07:16.
  • lucky
    Bimmer Rookie
    • Oct 2008
    • 94

Originally posted by Jambro79 View Post

Taidan kyllä mieluummin hankkia tommoisen Gateway 300, jolla saa USB-tikun/Ipodin suoraan soittimeen kiinni.
    Onko tästä mitään uutta, eli hommasitko tuollaisen ja oliko iso urakka asentaa? Itse olisin kanssa kiinnostunut saamaa omaan E46:seen mp3-soitinmahdollisuuden, soitto vaikka sitten iPodista.

Mahtaakohan ko. mahdollisuutta ollakaan ilman erillisen piuhan vetämistä takakontista eteen? Mielelläni en lähtisi autoa tuon takia repimään.

Comment

• Jambro79
      Newbiemmer
      • Sep 2008
      • 14

Originally posted by lucky View Post
      Onko tästä mitään uutta, eli hommasitko tuollaisen ja oliko iso urakka asentaa? Itse olisin kanssa kiinnostunut saamaa omaan E46:seen mp3-soitinmahdollisuuden, soitto vaikka sitten iPodista.

Mahtaakohan ko. mahdollisuutta ollakaan ilman erillisen piuhan vetämistä takakontista eteen? Mielelläni en lähtisi autoa tuon takia repimään.
      En ole vielä päässyt sinne asti, kun on edellinenkin projekti vielä kesken..
      Juttua on paljon "I-pod autoon" osiossa..

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎