sanookaas minne ootte laittaneet/ järkevin laittaa erillinen näyttö eteen E34:seen, ei kehtais niitä tuuletusräppänöitäkään uhrata..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34:n näytön paikka
Collapse
X
-
Eipä se e34:ssä onnistu järkevästi kuin hankkimalla näyttösoitin ja se alkuperäiselle paikalle. Erillisen näytön sijoittaminen edes jotenkin tyylikkäästi/käytännöllisesti ei vain oikein onnistu. Siellä vaihdekepin edessä toki on tilaa mutta se on liian alhaalla minun mielestäni ja jää kepin varjoon.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostEipä se e34:ssä onnistu järkevästi kuin hankkimalla näyttösoitin ja se alkuperäiselle paikalle. Erillisen näytön sijoittaminen edes jotenkin tyylikkäästi/käytännöllisesti ei vain oikein onnistu. Siellä vaihdekepin edessä toki on tilaa mutta se on liian alhaalla minun mielestäni ja jää kepin varjoon.).
Comment
-
-
Originally posted by peksi900 View PostEikä kehtais käydä ostamaan näytöllistä soitinta kun on nuo hyllyssä, kai se pitää vetää siihen keskisuulakkeiden eteen
Tullut itsekin sillointällöin huomattua, et vaikka hyllyssä olisi mitä "jännää", niin ei niitä lopulta mitenkään fiksusti ole saanut pultattua autoon sitten kiinni
Comment
-
-
Aurinkolippaan näyttö kii, onko noille ees muita piilotettavia paikkoja olemassa?sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
No tuo ois kyllä.. ihan innostuin kahtelemaan tommosia liekkö kellään kokemuksia käykö tämmönen edes bemariin:think --> http://www.e-ville.hk/fi/product/view/?id=1530
Originally posted by Morkai View PostAurinkolippaan näyttö kii, onko noille ees muita piilotettavia paikkoja olemassa?ex:3x e30,4x e34,1x e28, 2x39
nyt w211, e39, e30 325 cab
Comment
-
-
Originally posted by Incarnated View PostKyllä se siinä kepin edessä menettelee, itse en ottanut edes tuhkista pois vaan kallistin näyttöä niin paljon kuin mahdollista. Ei toki hyvä selailla ajellessa kappaleita, mutta kuskina videoita katellessa ihan sopivassa paikassa....
Comment
-
Comment