Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kuvan liitin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mpi
    Bimmer Rookie
    • Jul 2008
    • 40

Kuvan liitin?

-92 E34 535 takakontin vasemmalla puolella on kuvassa näkyvä liitin. Tietäisiköhän joku mikä liitin mahtaa olla kyseessä?

Siellä on muutamia muitakin vapaita liittimiä: pari Philipsin D-liitintä missä toisessa on pari minikoksia, yksi BNC ja yksi AMP:in moduliliitin.

Kyselen tätä lähinnä kun kiinnostaisi vaihtaa orkkis soitin takaisin ja laittaa CD boksi. Olen sitten koittanut selvitellä tarvitseeko minun vetää kojelaudasta johtosarja boksille vai olisiko se peräti valmiina.

Jotenkin kuitenkin tuntuisi että tuo kuvan liitin ei olisi CD-soittimen liitin vaan ehkä ennemminkin liittyisi autopuhelimeen? Tehdasvarustelistan mukaan autossa on joskus ollut puhelin mutta se on jäänyt jonnekin välille.

Olisin myös kiitollinen vinkeistä CD boksin kaapelointiin liittyen. Jotenkin siitä ei näytä löytyvän kovin yksityiskohtaista tietoa. Autossa on ns. hifi paketti, eli siellä kontin vasemmassa laidassa on vahvistin mutta ilmeisesti CD boksia ei kaapeloida vain tähän vaan myös soittimeen?

Ilmeisesti kaapelointi on myös muuttunut jonkun vuosimallin jälkeen mutta vielä ei ole tullut vastaan kuvaa uudesta ja vanhasta liittimestä.

T:Mikko
    Attached Files
  • sc^
    Newbiemmer
    • Jun 2007
    • 25

Toi taitaa tosiaan olla siihen puhelimeen liittyviä.
    Noissa vaihtajissahan on tietääkseni aina ollu yks pari ihan normaali rca - johtoja ja sit se semmonen pyöreä ohjauspiuha missä on ihan parikolme nastaa.

tommonen http://z3ers.com/01/081501/davidpari...ficpro-30.jfif

-Timo Heiskala

Comment

• mpi
      Bimmer Rookie
      • Jul 2008
      • 40

Kiitoksia linkistä! Olisikohan tuo sellainen niin sanottu uudempi liitin kun linkki vaikuttaa liittyvän Z3:iin?

Olen vähän pähkäillyt laittavani soittimeksi jonkin noista vanhemmista professional malleista. Ne ilmeisesti sopisivat E34 paikkaan suoraan? Uudemmat E39 mallit vaatinevat omanlaisensa paikan kojelaudasta?

Ilmeisesti ainakin Bavaria C Professional tai BMW Professional RDS sopisivat. Olisiko noissa mitään sellaista että jompaa kumpaa ei missään nimessä kannattaisi laittaa?

T:mikko

Comment

• sc^
        Newbiemmer
        • Jun 2007
        • 25

Hmm, ei oo kyl itellä oikeen mitään kokemusta noista alkuperäismankoista, molemmissa bmw:ssä mitä mulle on tullu on ollu aina joku jälkeenpäinlaitettu tilalla..

Mut ainakin e36 on vielä ihan vakio 1 Din kokonen paikka, et luulis noitten ja vanhempienkin alkuperästen sopivan ihan suoraan.

(kuhan vaan varmistaa etukäteen et toi vaihtaja tosiaan sopii mankkaan jos sitä meinaa käyttää)

-Timo H

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎