Eli hakusessa olisi tuohon E36 sedaniin soitin ja erillissarja eteen. Ihan siis perus soitin,jossa olisi vaan tikulle paikka,että siitä saa soitella musiikkia ja joku perus erkka sarja. Näiden kahden yhteishinta sais olla siinä 200-250€ kieppeillä,kun en hae mitään äänenpaine ennätyksiä... 
Eli mitä suosittelette? Soittimen pitäisi jollain lailla edes istua E36:seen,eli perus musta ja punertavaa valoa sais antaa. Itse katsoin tuota audiovoxin soitinta,jossa ei siis olen ollenkaan cd läpeä,eikä välttämättä tarttiskaan olla. Mutta muistaakseni jollain oli huonoja kokemuksia tuosta?
Tonne eteenhän menee vakio paikoille tuo 5,25 sarja,eikö?
Muutama soitin vaihtoehto löytyi pikasella haulla.. Alpine -- Blaupunkt -- Kenwood

Eli mitä suosittelette? Soittimen pitäisi jollain lailla edes istua E36:seen,eli perus musta ja punertavaa valoa sais antaa. Itse katsoin tuota audiovoxin soitinta,jossa ei siis olen ollenkaan cd läpeä,eikä välttämättä tarttiskaan olla. Mutta muistaakseni jollain oli huonoja kokemuksia tuosta?
Tonne eteenhän menee vakio paikoille tuo 5,25 sarja,eikö?
Muutama soitin vaihtoehto löytyi pikasella haulla.. Alpine -- Blaupunkt -- Kenwood
Comment