niin ostin eteen 5.2 erillissarjan ja ajattelin laittaa taakse 4 tuuman erillissarja mutta meneekö vakiopaikalle kun olen saanut ristiriitaista tietoa onko takana 4 vai 4.5 tuumaa. Eli miten on meneekö 4 miten helposti
Announcement
Collapse
No announcement yet.
takakajareista e36
Collapse
X
-
en muista minkä kokonen se hole on, mute ite pistin poraruuveilla puusta sahatut levyt sinne hattuhyllyn alle kontipuolelta ja ruuvasin niihin levyihin elementit kiinni 8)
Se vakiokaiuttimen reikä oli kyl aikapieni jos oikein muistan.. :(Ajossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
-
-
Ei taakse tarvita kajareita.
Jos nyt ihan VÄLTTÄMÄTTÄ pitää saada kajarit selän taakse, niin heitä se muovikoppa Nevadaan ja ruuvaa 5.25" erkkasatsi, joka on tasan samanlainen kuin eteen hankit...tai leikkele aukkoa hiukan ja laita 6.5". 6.5" on parempi, jos ei tule subbaria.- Parin Bemarin kokemuksella -
Comment
-
-
Originally posted by z3Ei taakse tarvita kajareita.
Jos nyt ihan VÄLTTÄMÄTTÄ pitää saada kajarit selän taakse, niin heitä se muovikoppa Nevadaan ja ruuvaa 5.25" erkkasatsi, joka on tasan samanlainen kuin eteen hankit...tai leikkele aukkoa hiukan ja laita 6.5". 6.5" on parempi, jos ei tule subbaria.
Comment
-
-
Re: takakajareista e36
Originally posted by mä vaanniin ostin eteen 5.2 erillissarjan ja ajattelin laittaa taakse 4 tuuman erillissarja mutta meneekö vakiopaikalle kun olen saanut ristiriitaista tietoa onko takana 4 vai 4.5 tuumaa. Eli miten on meneekö 4 miten helposti
En itse ottais millään pois niitä koppia kun muuten pikkuelementit toimii resonaattoreina subbarille ja ne onkin sitten aika äkkiä entiset saati että toistais hyvin mitään...
Comment
-
-
Mulla on vähän työläämpi projekti käynnissä, meinaa 69:en asennus.
Oon tehny koko hattuhyllyn uusiksi " Kyynelalumiinilevystä" viä pitäis leikata jollain vähän sitä hattuhyllyn alla olevaa "koria".
Vedin signaali- ja kaiutinkaapelit katon kautta vahvareille(kahdet kaiutinkaapelit ja 4 paria paksua signaalikaapelia).
Oli meinaa jo vähän hommaa.
Comment
-
Comment