Announcement

Collapse
No announcement yet.

takakajareista e36

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mä vaan
    Newbiemmer
    • Sep 2004
    • 3

takakajareista e36

niin ostin eteen 5.2 erillissarjan ja ajattelin laittaa taakse 4 tuuman erillissarja mutta meneekö vakiopaikalle kun olen saanut ristiriitaista tietoa onko takana 4 vai 4.5 tuumaa. Eli miten on meneekö 4 miten helposti
  • kiraffi
    BTCF Member
    • Sep 2004
    • 427
    • Shangri'la / SYSMÄ

en muista minkä kokonen se hole on, mute ite pistin poraruuveilla puusta sahatut levyt sinne hattuhyllyn alle kontipuolelta ja ruuvasin niihin levyihin elementit kiinni 8)

Se vakiokaiuttimen reikä oli kyl aikapieni jos oikein muistan.. :(
    Ajossa: Citroën Jumper h1l2
    Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé

Ex:
    1x F30
    1x E60
    5x E36
    1x E34
    1x E46
    2x E30
    2x Toyota
    1x Ford
    1x Honda

Comment

• z3
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 273
      • Tre

Ei taakse tarvita kajareita.

Jos nyt ihan VÄLTTÄMÄTTÄ pitää saada kajarit selän taakse, niin heitä se muovikoppa Nevadaan ja ruuvaa 5.25" erkkasatsi, joka on tasan samanlainen kuin eteen hankit...tai leikkele aukkoa hiukan ja laita 6.5". 6.5" on parempi, jos ei tule subbaria.
      - Parin Bemarin kokemuksella -

Comment

• FreeZ
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2003
        • 814
        • Hamina

Originally posted by z3
        Ei taakse tarvita kajareita.

Jos nyt ihan VÄLTTÄMÄTTÄ pitää saada kajarit selän taakse, niin heitä se muovikoppa Nevadaan ja ruuvaa 5.25" erkkasatsi, joka on tasan samanlainen kuin eteen hankit...tai leikkele aukkoa hiukan ja laita 6.5". 6.5" on parempi, jos ei tule subbaria.
        Perusteles että miksi pitää olla "tasan samanlainen" ja miksi taakse ei tarvitsisi kajareita? :roll: Ja ei tarvitse ruveta selittämään että tosi hauska kuunnella musiikkia takapuolelta mutta sen saa säädettyä. Esimerkiksi jos autossa matkustaa takapenkillä ihmisiä niin heistäkin voisi kiva kuulla muuta kuin subi tai ei mitään... :roll:
        BMW 320i

Comment

• Remotion
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 15265
          • Ajamisen Iloa

Re: takakajareista e36

Originally posted by mä vaan
          niin ostin eteen 5.2 erillissarjan ja ajattelin laittaa taakse 4 tuuman erillissarja mutta meneekö vakiopaikalle kun olen saanut ristiriitaista tietoa onko takana 4 vai 4.5 tuumaa. Eli miten on meneekö 4 miten helposti
          takana on 4,5" :!: Mutta mulla meni 4" ihan nätisti silleen että laitoin fyllinkiä siihen peruskoppaan ja sitten se elementti meni tiukasti kiinni siihen muoviseen irtokoppaan ja sitten koppa kiinni hattuhyllyyn. mutta jos haluat hattuhyllyyn sen elementin kiinni ni silloin vaihtoehdot joko 4,5" tai sovitekaulus.

En itse ottais millään pois niitä koppia kun muuten pikkuelementit toimii resonaattoreina subbarille ja ne onkin sitten aika äkkiä entiset saati että toistais hyvin mitään...
          Z3 coupé individual

F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

Comment

• bemmunisti
            Bimmer Rookie
            • Mar 2004
            • 43
            • Tampere

Mulla on vähän työläämpi projekti käynnissä, meinaa 69:en asennus.
            Oon tehny koko hattuhyllyn uusiksi " Kyynelalumiinilevystä" viä pitäis leikata jollain vähän sitä hattuhyllyn alla olevaa "koria".
            Vedin signaali- ja kaiutinkaapelit katon kautta vahvareille(kahdet kaiutinkaapelit ja 4 paria paksua signaalikaapelia).
            Oli meinaa jo vähän hommaa.

Comment

• jpp86
              Bimmer Rookie
              • Sep 2004
              • 85
              • Kuopio

mä otin sieltä takaa ne muoviboksit pois (ne kuulosti aika huonolta) porasin siihen metalliin poraruuveilla 6,5" erillissarjan kiinni, diskantit tietysti sinne hattuhyllylle ja hyvin kuuluu!!!! se alkuperäinen ritilä verkko vaan päälle.
              F34

Comment

• Varis käsi
                Newbiemmer
                • Nov 2004
                • 6
                • Syöveri

suunnittelen ite samaa temppua, koska en lähe askarteleen eteen ainakaan mitään, taakse vois laittaa tietenkin jotain "vähän" isompaakin...
                soikohan ne 6,5" nyt ihan aikuisen oikeesti hyvin? :roll:
                Ei noilla vielä kuuhun mennä...

Comment

• bmw harrastelija
                  BTCF Member
                  • Oct 2004
                  • 758
                  • -

Ei ne siellä takana soi mitenkää päin, askarrelkaa eteen vaa ne kaikattimet :wink:
                  thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
                  Alex von Falkenhausen

Comment

• fastandfurious
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 1731
                    • Tampesteri

Originally posted by bemmunisti
                    Mulla on vähän työläämpi projekti käynnissä, meinaa 69:en asennus.
                    :shock: :shock: Yllätys on suurimmillaan, kun nään sulla saman avatar-kuvan, kun mulla???? :(b)
                    ---------------------------------------------------
                    E91 325d M-Sport
                    ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
                    E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98

Comment

• jpp86
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2004
                      • 85
                      • Kuopio

soi ainakin paremmin, kuin ne muovikopat, tuo vähän iloa takapenkkiläisille!! :wink:
                      F34

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎