Announcement

Collapse
No announcement yet.

e38 MK3 Päivitys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kirahvi
    Newbiemmer
    • Aug 2009
    • 2
    • Porvoo

e38 MK3 Päivitys

Morjes!

Eli olen etsimässä mikä olisi "uusin/paras" versio MK3 naviin. Itse löysin V32 asti mutta sitten alko pelottaa onko se MK3 vai MK4selle

Autossahan ei ole sitä "split screen" toimintoa

Eli Auto on BMW e38 740d vm-01 jossa MK3 Navi
    Ja onnistuin kadottamaan GPS valikosta joten nyt pitäs päivittää firmware että se taas löytyis...

MK3 on kuulema todella herkkä laite joka menee helposti rikki jos ei tiedä mitä on tekemässä... Ohjeet minulla on !!

Eli mikä versio minun kanattaa laittaa autooni että saisin suomen + europan kartat toimimaan

Yritin etsi foorumeita mutta en löytänyt tämmöstä aihetta...

Minulla on versiot v18-32 koneella
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

Originally posted by Kirahvi View Post
    Morjes!

Eli olen etsimässä mikä olisi "uusin/paras" versio MK3 naviin. Itse löysin V32 asti mutta sitten alko pelottaa onko se MK3 vai MK4selle

Autossahan ei ole sitä "split screen" toimintoa

Eli Auto on BMW e38 740d vm-01 jossa MK3 Navi
    Ja onnistuin kadottamaan GPS valikosta joten nyt pitäs päivittää firmware että se taas löytyis...

MK3 on kuulema todella herkkä laite joka menee helposti rikki jos ei tiedä mitä on tekemässä... Ohjeet minulla on !!

Eli mikä versio minun kanattaa laittaa autooni että saisin suomen + europan kartat toimimaan

Yritin etsi foorumeita mutta en löytänyt tämmöstä aihetta...

Minulla on versiot v18-32 koneella
    Se on ihan sama minkä levyn/päivityksen sisään työnnät, yleensä kannataa tietysti uusin mutta mk3:ssa -63 on uusin joten siitä ylöspäin se ei päivity.

Jos ei sulla ollut splitscreen toimintoa ja saat herätettyä sen henkiin niin se kysyy vielä key cd:tä joten tarvitset vielä sen.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• Jamperi
      Bimmer Fanatic
      • May 2005
      • 589
      • Tampere

MK3:nen kyselee sitä key-cd:tä versioilla 15-17, eli sun navin ei sitä järjen mukaan pitäisi enää kysellä. Mikäli se sitä kysyy, niin saat sen ladattua www.xoutpost.com, josta todennäköisesti olet sen päivityslevynkin hommannut.

Itse tein viikkoja takaperin v17 päivityksen tuohon uusimpaan ongelmitta, mutta kieltämättä vähän jännitti, että levyn poltto meni oikein ilman virheitä ja oikeassa modessa (sen voi toki tarkistaa ja teinkin, mutta jännitti silti).

Kartta ei sinällään riipu ite navin softasta ja saat ne kartat, joita levyllä sattuu olemaan.

Onnea päivitykseen

ALPINA B3 3.3 Coupe #211
      ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport

If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.

Comment

• Kirahvi
        Newbiemmer
        • Aug 2009
        • 2
        • Porvoo

Originally posted by Jamperi View Post
        MK3:nen kyselee sitä key-cd:tä versioilla 15-17, eli sun navin ei sitä järjen mukaan pitäisi enää kysellä. Mikäli se sitä kysyy, niin saat sen ladattua www.xoutpost.com, josta todennäköisesti olet sen päivityslevynkin hommannut.

Itse tein viikkoja takaperin v17 päivityksen tuohon uusimpaan ongelmitta, mutta kieltämättä vähän jännitti, että levyn poltto meni oikein ilman virheitä ja oikeassa modessa (sen voi toki tarkistaa ja teinkin, mutta jännitti silti).

Kartta ei sinällään riipu ite navin softasta ja saat ne kartat, joita levyllä sattuu olemaan.

Onnea päivitykseen
        Otan ja laitan ton v17 huomenna ja kiitos avusta toivotaan ettei tarvi ostaa uutta mk3/mk4

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎