Eli onko noita muun mallisia myytävänä kun tuo autostudiolla oleva caliper malli? Ja jos tuommosen laittaa niin joutuuko luopumaan kippi listasta joka peittää nykysellään tuon kasetti aukon? Samoin mietin tarvitsenko johtoihin mitään adateria että saan -08 mallisen sonyn soittimen kiinni -96 malliseen e39? Autossa on ilmeisesti parempi hifi järjestelmä, edessä on 6 kajaria ja varustelistassa on jokin hifi systeemi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 radio kehys
Collapse
X
-
Taitaa olla aika vakiomallinen toi kehys. Kai niitä ulkomailta jostain saa, mut vastaan ei oo tullu. Toki ite tekemällä saa millasen haluu. Tarviit siihen väliin johtosarjan, mut sellasen saat vaikka lähimmästä varaosamyymälästä ainaki tilaamalla, eikä varmaan maksa ku reilun kympin. Ja tosiaan ne johtosarjat on mallikohtasia. Se lippa kyllä mahtuu olee siinä paikallaan, mut ei mee kiinni ainakaa kaikkien soittimien kaa. Melkein jättäisin orkkiksen paikalleen, varsinki jos ei oo mielessä tehdä muita muutoksia. Mut tää on tosiaan vaa mun mielipide.- e39 540i 6v. manual farkku -97
-
-
Tossa omassa rumassa kehyksessä on kyllä syvennys sille käännettävälle läpälle.. Saa radion piiloon..Tosin omasta revin sen läpän irti.. Tällä hetkellä oon muokkaamassa tota kehystä.. vähän tasottelen ja vedän keinonahan päälle..
Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Comment
-
-
Originally posted by Jyle View Post...Tällä hetkellä oon muokkaamassa tota kehystä.. vähän tasottelen ja vedän keinonahan päälle..BMW. Flugzeugmotoren mit vier Rädern dran.
Comment
-
Comment