sorry, tuohon en osaa vastata mutta eiköhän joku tämän palstan guruista tähänkin vastauksen tiedä?
tuolta sloveniasta varmaan löytyy sopivat levyt ja softat kunhan vaan tietää mitä tilaa...? osaakos täällä joku sanoa että pystynkö kopsaamaan tuon minun levyn ja polttamaan uudelle levylle? minulla DVD Road Map Europe PROFESSIONAL 2009-2 with EU SPEED CAMS levy
BMW 550i, BMW M3 E93 Cabrio, Audi RS4, BMW M3 Cabrio E46, BMW 330i Touring E46
Eipä siinä dvd:n kopsaamisessa mitään kummempaa pitäisi olla, jos slovenian pojat ovat sen onnistuneet itsekin polttamaan. Sopiva tietsikka polttavalla dvd dl-asemalla, sopiva softa ja sopivat dvd dl levyt.
Siinä se kokoonpano pitäisikin olla. Joskus tosin polttonopeuksilla etc on ollut vaikutusta (epä)onnistuneeseen lopputulokseen, mutta ei tuon pitäisi rakettitiedettä olla.
Pitäiskö toimia?? Kaveri haki ja poltti bmw professional roadmap 09 dvd dl levylle. Auto oli 06 320d jossa professional navigation, mutta eipä näytä levyä lukea. Vinkkejä kaivataan mistä kyseisen saisi haettua/ostettua halvalla.
Tuo varmaan toimii myös MKII:ssa? Kun kerran MK3 ainakin mainitaan, ja jos olen oikein käsittänyt niin MKII ja MK3 käyttävät samoja CD-karttapohjia? :think
Comment