Announcement

Collapse
No announcement yet.

USB/AUX-in liitäntä stereoihin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wta
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2008
    • 641
    • ------

USB/AUX-in liitäntä stereoihin?

Eli mulla ois tuollainen -03 Z4:n ja siinä jokin hifipaketti. Nyt lähdinkin miettimään, koska löysin tällaisen tuolta RealOEM:sta,
    , että saakos tuon asennettua ihan plug-and-pray menetelmällä?

Eli onko stereoiden takana liitin mihin tuollainen tökätään ja joutuuko mahdollisesti koodailemaan tms.?
  • klm
    Newbiemmer
    • Jul 2009
    • 13
    • kotka

minulla samanlaisia haluja

Originally posted by wta View Post
    Eli mulla ois tuollainen -03 Z4:n ja siinä jokin hifipaketti. Nyt lähdinkin miettimään, koska löysin tällaisen tuolta RealOEM:sta,
    , että saakos tuon asennettua ihan plug-and-pray menetelmällä?

Eli onko stereoiden takana liitin mihin tuollainen tökätään ja joutuuko mahdollisesti koodailemaan tms.?

Minulla on E91 ja siinä on tuo AUX-liitin, mutta USB uupuu... tietääkö kukaan, että miten pitää toimia että saapi USB-tikulta kuunneltua musiikkia ja selattua vielä navi professonal näytöstä kappaleet...?
    Last edited by klm; 17-11-2009, 21:59. Reason: eli taitaa mennä tälläisen asennukseen....http://autoextra.fi/products/php/Gateway%20500.php

Comment

• b mutteri kasa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 1461
      • Area 03

Autossa Täytyy olla USB-optio varuste.Jos sellainen on,niin USB tikulle löytyy paikka keskikyynernojan alta,AUX-liittimen vierestä.
      BMW F11 530 dA VOLL
      Carbon-schwarz Metallic

BMW E30 325i Sport

Comment

• wta
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2008
        • 641
        • ------

Tulinkin siihen tulokseen, että asennan pelkän aux-in, kun se kerran on plug-and-pray... ja koska tuossa mun soittimessa ei ole mp3 tukea niin luulempa, että usb-plugi olisi turha. Tilasin piuhankin ebaysta, 14 € kuluineen. (hakusana ebayssa: "aux bmw") Marmoritiskillä tuolla piuhalla oli hintaa 67 €.

Jos jotakuta kiinnostaa niin tuolla on ohjeet:

Nuo ohjeet toiminevat myös muissa vastaavalla liitännällä olevissa bemareissa.

Itse en saanut noita tuuletusritilöitä irti joten kokeilin tuolta alakautta ja sitä kauttaa saa johtonipun helposti irti ja käteen. Eli onkin loppupeleissä helpompaa kuin koko soittimen irroitus (mikä sekään ei olisi paha rasti jos vain saisi nuo tuuletusritilät irti). Noiden tuuletusritilöiden irroituskaan ei pitäisi olla vaikeaa mutta mä en vain saa niitä kiinnikkeitä "auki".

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎