Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw & Bluetooth yhteesopivuus -tiedot tänne

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sassi
    replied
    Originally posted by Juspa View Post
    N8:lla ihan sama juttu (auto e90). Ei siirry luettelo, oon koittanu myös lähettää käyntikorttina.
    Sama täällä Nokia N8 ja E90. Aiemmalla E66:lla toimi täydellisesti.

Nokia discussions -foorumilta löysin vinkkiä, että puhelimeen pitäisi asentaa jonkun vanhemman Nokia carkitin yhteystietojen siirto-ohjelma, se on auttanut noissa ongelmissa ainakin Symbian 3rd FP5 -puhelinten kanssa (mm N86)
    Mutta Symbian 3^:lle tuota apuohjelmaa ei ole saatavilla, eli joutuu tyytymään pelkkään HF-toimintoon ja käyttämään yhteystietoja puhelimesta käsin

Leave a comment:

• Kolli
    replied
    Originally posted by Juspa View Post
    N8:lla ihan sama juttu (auto e90). Ei siirry luettelo, oon koittanu myös lähettää käyntikorttina.
    E7 ja N8 sama käyttis, ei ole ilmeisesti yhteensopiva. Katsotaan toimiiko tulevassa F11.ssa :think

Leave a comment:

• Juspa
    replied
    Originally posted by MLehto View Post
    Puhelin pariutuu auton kanssa, mutta osoitekirja ei siirry.

Monitoiminäyttöön tulee soittajan numero, ei nimeä.

Aiemman kapulan kanssa (Nokia E72) ei mitään ongelmia.

Onko muilla kokemuksia?

Leave a comment:

• MLehto
    replied
    BMW E61 & Nokia E7 (osoitekirja ei siirry)

Puhelin pariutuu auton kanssa, mutta osoitekirja ei siirry.

Monitoiminäyttöön tulee soittajan numero, ei nimeä.

Aiemman kapulan kanssa (Nokia E72) ei mitään ongelmia.

Onko muilla kokemuksia?

Leave a comment:

• touring39
    replied
    e61 05/2008 & Nokia C6

Puhelin parittuu, ja kontaktit siirtyvät puhelimesta autoon heti kun paritus onnistui, eli täydellinen yhteensopivuus.

Leave a comment:

• bmw77
    replied
    Saksasta uitettu, e91 Professional-soitin, ei i-drive, HTC Desire (Android 2.2) pelaa! HF toimii, hyvin kuuluu ja puhelinluettelo toimii!

Leave a comment:

• Tom1s
    replied
    HTC desire Z toimii bemarin kanssa hienosti.

Leave a comment:

• hank moody
    replied
    E91 + samsung galaxy s

Moi,

mulla on autona -05 E91 320 dA, ja Professional soitin ilman iDrivea. Saksan peli kyseessä. Kapulana Samsung Galaxy S, ja Froyta en oo toistaiseksi asentanut.

Pelaa yhteys kuin tanssi vain. Osoitetiedot kääntyvät hienosti soottimen näyttöön.

Saakohan muuten tuota puhelimen soittoääntä vaihdettua?
    Last edited by hank moody; 19-02-2011, 22:07.

Leave a comment:

• Axe27
    replied
    E46 varustettu TCU-modulilla, ZTE-Blade androidi toimii hyvin ja siirtää osoitekirjankin automaattisesti, mutta ääkköset ei toimi navin näytöllä.

ö=c6, ä=c€

Leave a comment:

• Tom1s
    replied
    En osaa tarkkaa aikaa sanoa. Kun kävin koittamassa asennuksen jälkeen en nähnyt nimiä autossa lainkaan. Seuraavan kerran kun kävin ajamassa ja koitin niin nimet löytykin kun oli automaattisesti ottanut puhelimeen kiinni.

Tänään onnistu soittaminenkin auton kautta OK

Leave a comment:

• Aksa P
    replied
    Originally posted by Tom1s View Post
    Ei se mullakaan heti toiminu..kesti aikansa. Riippuu varmaan nimien määrästäkin.

Kukaan ei ole vielä soittanut autoa ajaessa että näkis osaako näyttää nimen oikein=)
    Voitko takentaa tuota aikaa, kauanko "lataili" nimiä 10sek, 1min, 10min? Mulla on ~190 nimeä.

Leave a comment:

• Tom1s
    replied
    Ei se mullakaan heti toiminu..kesti aikansa. Riippuu varmaan nimien määrästäkin.

Kukaan ei ole vielä soittanut autoa ajaessa että näkis osaako näyttää nimen oikein=)

Leave a comment:

• Aksa P
    replied
    Kiitos, kokeilin tota jo eilen illalla, mutta ei toiminut. Tosin menin suoraan root komennolla. pitää kokeilla sudo gainroot...

Edit: Sain tiedostot asennettua, ko. ohjeen mukaan lopulta. Ei toimi silti. Jatkan selvittämistä...
    Last edited by Aksa P; 02-01-2011, 14:37. Reason: Lisää kokeiluja

Leave a comment:

• Tom1s
    replied
    Originally posted by Aksa P View Post
    Mitäs tarkalleen ottaen latasit tohon N900:een? En ainakaan itse löytänyt sopivaa softaa. Vai lähetitko osoitekirjan autolle? Toi lähettäminen ei ainakaan mulla toiminut.
    TÄmä vain N900:
    Ensin tarvitsee asentaa rootsh:

Sitten tuolta lataat jonnekkin puhelimen hakemistoon ne 2 tiedostoa
    Bluetooth PBAP,Bluetooth PBAP pre 0.46,Documentation/devtools/maemo5

Sitten terminalissa kirjoitat ensiksi

Sudo gainroot
    Tämä tarkoittaa että on root oikeudet
    ja sitten ohjeen mukaan siellä hakemistossa mihin latasit ne 2 tiedostoa jälkimmäisestä linkistä. Esim jos laitoit ne tohon hakemistoon.
    cd /home/user/mypackages
    dpkg -i *.deb

Ei helpoin mutta nimet näkyi ainakin mulla autossa tuon asennuksen ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen.

Leave a comment:

• enins
    replied
    Originally posted by Aksa P View Post
    Mitäs tarkalleen ottaen latasit tohon N900:een? En ainakaan itse löytänyt sopivaa softaa. Vai lähetitko osoitekirjan autolle? Toi lähettäminen ei ainakaan mulla toiminut.
    Pienellä mielikuvituksella päädyin oheiselle sivulle ja sieltä latasin E51:lle oikean softan.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎