Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 radion vaihto 1-DIN mediakeskukseen + orkkis cd-soittimen säilyttäminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • foxi
    Newbiemmer
    • Nov 2009
    • 4
    • Pori

e39 radion vaihto 1-DIN mediakeskukseen + orkkis cd-soittimen säilyttäminen

Tosiaan itsellä on e39 530d -03 ja radion vaihtaminen uusien hifien sunnittelun myötä kiinnostaisi. Olen tätä foorumia nyt jonkun aikaa lukenut ja muutamaan asiaan olen selvennystä kaipaillut.

Ristiriitaista infoa olen saanut 2-DIN soittimen mahtumisesta uudempaan e39:iin. Jonkun näköinen yhteenvetoni oli, että kyllä se onnistuu, mutta ei se välttämättä helppoa tule olemaan. Kuitenkin tällä hetkellä ratkaisu joka minua eniten miellyttäisi olisi ostaa orkkis radion tilalle 1-DIN mediakeskus ilman CD-soitinta, hankkia siihen soitinadapteri tyhjän tilan poistamiseksi ja säilyttää nykyinen luukullinen Business CD-soitin autossa pyörittämässä levyjä. Onko moinen vaihto mahdollinen? Orkkis radion lisäsäätöjä en tarvitse, kuten ajotietokoneen tietoja, webastoa tai puhelimen toimintoja. Vielä vähemmän melko kamalien pikselivirheiden jälkeen. Näemmä myös ainakin Alpilinen soittimiin saa monitoimiratinkin toimimaan adapterilla.

Jos puhutaan ~400 euron erillissarjasta ja laadukkaan vahvistimen asentamisesta autoon, voiko soittimen vaihtaminen myös tuoda mitään parannusta äänenlaatuun?
  • Maethor
    Newbiemmer
    • Jan 2004
    • 21
    • Tarvasjoki

Muistelenko väärin mutta eikös siinä orkkis soittimessa ole ne CD:n kelaus ja selaus nappulat...
    Bensalla pestään pensseleitä.

Comment

• peltone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 8092
      • Willähde

Miksi ihmeessä se CD-osa pitää säilyttää jos tulee mediakeskus?

Ja kyllä, maethor on oikeassa. Tone ja Eject-nappulat vain jää tuohon cd-osaan.
      E30 316 -87
      E91 325i -06
      E61 530d -06
      F10 520d -14
      ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

Comment

• foxi
        Newbiemmer
        • Nov 2009
        • 4
        • Pori

Originally posted by peltone View Post
        Miksi ihmeessä se CD-osa pitää säilyttää jos tulee mediakeskus?
        Se ei sisällä cd-soitinta. Taitaa vaihtoehdot rajaantua 1- tai 2-DIN kokoisen cd-soittimen hankintaan.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎