Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audiovox ME412 / Audio Concept AC104. Hyvä vai huono? Miksi näin? Mistä ostaa?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harri G
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 9041
    • Iisalmi

Audiovox ME412 / Audio Concept AC104. Hyvä vai huono? Miksi näin? Mistä ostaa?

Tuommoista olen harkinnut jo jonkin aikaa. En halua tai tarvitse huippuhifiä tai äänenlaatua, vaan toimivan vehkeen, joka ajaa kunnialla asiansa.

Lähinnä tuossa viehättää siisti ulkoasu sekä ilman levyä oleva tekniikka. Tuo SD-korttipaikka on hienoa, koska ei jää tikku törröttämään tylysti.

Mielipiteitä ja vaihtoehtoisia tuotteita kuunnellaan. Jos joku tietää mistä tuollaisia kannattaa tilata, voi sen nyt tokaista ääneen.

Tässä yksi kauppa, jonka googlella löysin: http://www.fruugo.com/fi/fi/eur/prod...audiovox-me412 Kokemuksia?
    Last edited by Harri G; 25-02-2010, 14:43.
    E39 ja E91
  • micke_
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2008
    • 1155
    • Lojo

Itsekkin tuota samaa katellu, ei vaan enään meinaa saada mistään. Onko kukaan tilannu tuolta fruugosta tota:think
    E24 ///M635CSI
    E61 520d LCI
    Ex: E30 1006hv/1161nm
    ig: m1ckee_

Comment

• jani
      BTCF Member
      • Jul 2002
      • 5175
      • Kuopio

kokeilkaas kuuklettaa audio concept ac104
      F33 435d Mineral-grau metallic
      K40 K1200s sondermodell

Comment

• W-Baum
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 1422
        • Kaustinen

kimppatilausta jos tulee niin oon mukana.
        E30 /// 318i M-technik 2 cabrio
        E36 /// M3
        E61 /// 535d M-sport touring

Comment

• duuk
          Moderator
          • Dec 2006
          • 10511
          • Saaressa

Jep itsellekki tulee ajankohtaiseksi moisen laitteen hankkiminen.. Ajattelin tilata Ebay myyjältä.. Maksaa 65e+pk:t
          Tarvii varmaan ostaa siihen bmw:n muistitikku kun typeränä se tuossa etupaneelissa on se usb paikka.. Tietty vois puhelimesta vanhan 4gigan kortin tohon laittaa..

duke's garage:
          Suzuki R50
          E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
          M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
          S38 S54 S62

instagram: _duuk

Comment

• Harri G
            BTCF Member
            • Jul 2005
            • 9041
            • Iisalmi

Originally posted by jani View Post
            kokeilkaas kuuklettaa audio concept ac104
            :think Sammoo paskoo. Eri paketissa. Halvempi näyttäis olevan. Onko eroa audiovoxii:thinkn?

Originally posted by W-Baum View Post
            kimppatilausta jos tulee niin oon mukana.

Pittääkö se kaikki tilata porukalla, toisaalta miksi ettei, katsellaan
            E39 ja E91

Comment

• W-Baum
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2003
              • 1422
              • Kaustinen

Pittääkö se kaikki tilata porukalla, toisaalta miksi ettei, katsellaan
              kattelin että postit 50€ caraudio.de:stä muihin kun listan maihin 600kg:hen asti. että eikö se kannata kimpassa tilata :P

ja uus avuttomatkin pääsee mukaan jos tahtoo.
              E30 /// 318i M-technik 2 cabrio
              E36 /// M3
              E61 /// 535d M-sport touring

Comment

• Harri G
                BTCF Member
                • Jul 2005
                • 9041
                • Iisalmi

Originally posted by W-Baum View Post
                kattelin että postit 50€ caraudio.de:stä muihin kun listan maihin 600kg:hen asti. että eikö se kannata kimpassa tilata :P

ja uus avuttomatkin pääsee mukaan jos tahtoo.

Ideana ihan jalo ja kaunis, mutta itse en viitsi alkaa välittämään elektroniikkaa merkiltä zing-ding-dong, josta kuitenkin on viis tai viiskytviis prosenttia tuotteista sutta ja sekundaa. Myöskin itselle tuntematon merkki kyseessä, ja toimitus Suomen maassa maksaa hunajata. Ideana hyvä, mutta ei kiitos
                E39 ja E91

Comment

• KJ
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2004
                  • 695
                  • Järvenpää

Mulla on Cabriossa toi Audiovoxi. On se ihan ok soittimena, ei mikään hyvä, mut ei nyt kaikkein huonoinkaan, mikä mulla on ollu. Pikkusen sellainen halpa ja rimpulamainen tuntuma siinä on. Valitsin sen ihan puhtaasti ulkonäkösyistä E30:seen, välittämättä pätkääkään äänentoiston laadusta. Mulla se on kytketty Cabrion alkuperäiseen hifipakettiin, ja se soi ihan riittävästi. Tosin mä en todellakaan ole mikään hifistelijä... :think

Ennenkaikkea toi Audiovox on ainut soitin (muutamien Beckereiden lisäksi) jonka ulkonäöllisesti kelpuutin OEM-henkisen E30:sen kojelautaan. Siinä on ulkonäkö sopivan oldschool-henkinen, mutta kuitenkin nykypäivän autosoittimen ominaisuudet, eli UBS liitännät jne ja vieläpä todellä järkevään hintaan.
                  F30 330e -17 Alpinweiss 3
                  E70 X5 3.0sd -08 Schwarz 2

Comment

• duuk
                    Moderator
                    • Dec 2006
                    • 10511
                    • Saaressa

Originally posted by KJ View Post
                    Mulla on Cabriossa toi Audiovoxi. On se ihan ok soittimena, ei mikään hyvä, mut ei nyt kaikkein huonoinkaan, mikä mulla on ollu. Pikkusen sellainen halpa ja rimpulamainen tuntuma siinä on. Valitsin sen ihan puhtaasti ulkonäkösyistä E30:seen, välittämättä pätkääkään äänentoiston laadusta. Mulla se on kytketty Cabrion alkuperäiseen hifipakettiin, ja se soi ihan riittävästi. Tosin mä en todellakaan ole mikään hifistelijä... :think

Ennenkaikkea toi Audiovox on ainut soitin (muutamien Beckereiden lisäksi) jonka ulkonäöllisesti kelpuutin OEM-henkisen E30:sen kojelautaan. Siinä on ulkonäkö sopivan oldschool-henkinen, mutta kuitenkin nykypäivän autosoittimen ominaisuudet, eli UBS liitännät jne ja vieläpä todellä järkevään hintaan.
                    Samat kriteerit itsellä. Ja onhan siinä line out että saa vahvistimen kiinni jolla saa sitten ne äänenlaadun pahimmat puutteet korjattua :think

duke's garage:
                    Suzuki R50
                    E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
                    M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                    S38 S54 S62

instagram: _duuk

Comment

• Harri G
                      BTCF Member
                      • Jul 2005
                      • 9041
                      • Iisalmi

Tällaisia kokemuksia toivoinkin. Samat kriteerit itsellä.

EDIT: Jäin miettimään tuota kimppatilausasiaa, kauppa www.caraudio24.de, ei ole hirveissä hinnoissa: http://www.caraudio24.de/Autoradios/...er::19498.html Voisi onnistuakin...
                      Last edited by Harri G; 06-02-2010, 13:33.
                      E39 ja E91

Comment

• Jonsku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2002
                        • 4647
                        • Tuusula

Samansuuntaisia mietteitä itsellä. Yhden kesän tuota olen käyttänyt ja hyvin se toimi, ennenkaikkea siisti ulkonäkö sekä muistikortti & usb-tikku ominaisuudet saivat tuon hankkimaan.

Toiminnallisesti tuo ei mikään kaikista paras laite ole, mutta eipä noissa muissakaan normi-soittimissa tuo kansioiden & biisien selailu ruusuilla tanssimista ole.

Kaksi ulostuloakin tuossa taisi olla joten sikäli siihen saa useammankin vahvarin kytkettyä jos tarpeen..
                        ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
                        ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                        ex. Alpina D10 Touring #33/94
                        ... and many more

Comment

• Yltti
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2002
                          • 2792
                          • Kuopio suamen texas

Toi maahan vielä vuosi sitten. Itselläni on tuollainen 1 en ole vielä varma että laitanko? Tuon ohi menee ainoastaan orggis cd pyöritin ulkonäöllisistä syistä ominaisuuksien puolesta sitten moni muukin. Mutta tarkoitus kun olisi hiukan hifiä asentaa niin ominaisuudet loppuu kesken kyllä tuosta.
                          1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
                          F10 525d Xdrive comfort sitte
                          Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
                          www.rotator.fi

Comment

• Harri G
                            BTCF Member
                            • Jul 2005
                            • 9041
                            • Iisalmi

Originally posted by Yltti View Post
                            Itselläni on tuollainen 1 en ole vielä varma että laitanko?
                            Myy minulle se
                            E39 ja E91

Comment

• Yltti
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2002
                              • 2792
                              • Kuopio suamen texas

Originally posted by Harri G View Post
                              Myy minulle se
                              Katsellaan...
                              1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
                              F10 525d Xdrive comfort sitte
                              Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
                              www.rotator.fi

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎