Announcement

Collapse
No announcement yet.

DVD elokuvat E61 soittimessa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MTK530dA
    Newbiemmer
    • May 2009
    • 18
    • Kymenlaakso

DVD elokuvat E61 soittimessa

Autossa on siis pronavi ja tv. Nyt tarvitsisi saada tuo dvd-soitin toistamaan dvd-elokuvia, onko edes mahdollista? Asetuksissa on vaihtoehto cd tai dvd, liittyykö tämä miten tähän asiaan?
    Onko television kuvan näyttämisen eston pois ohjelmointi iso asia ja tekevätkö merkkiliikkeet yleensäkään tuollaisia toimenpiteitä?
  • jaki
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 2979
    • Uusimaa

Originally posted by MTK530dA View Post
    Autossa on siis pronavi ja tv. Nyt tarvitsisi saada tuo dvd-soitin toistamaan dvd-elokuvia, onko edes mahdollista? Asetuksissa on vaihtoehto cd tai dvd, liittyykö tämä miten tähän asiaan?
    Onko television kuvan näyttämisen eston pois ohjelmointi iso asia ja tekevätkö merkkiliikkeet yleensäkään tuollaisia toimenpiteitä?
    Vastaus ensimmäiseen kysymkseen, ei. Autoon on alun perin speksattu DVD-vaihtaja, joka sijaitsee takakontissa ja on kytkettynä tuhon TV-virittimeen. En tiedä, onko tuollaista koskaan toimitettu.
    Tuosta kuva nestosta. itseä kiinnostaisi sellainen, joka katkaisisi kuvan jossakin n 40 km/h tasolla.
    BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

Comment

• 525xda
      Newbiemmer
      • Mar 2010
      • 1
      • Vilnius

Pitäisi olla mahdollista

Itellä E61 2009/01. Softat päivitetty 2009/09. Pronavi ilman tv-toimintoa. Kokeilin syöttää elokuva-DVD:n sisään ja toimi ainakin minulla.

Comment

• rasanttu
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2007
        • 530
        • Tuusula

Originally posted by 525xda View Post
        Itellä E61 2009/01. Softat päivitetty 2009/09. Pronavi ilman tv-toimintoa. Kokeilin syöttää elokuva-DVD:n sisään ja toimi ainakin minulla.
        Epäilen että toimii vain uudemmissa malleissa?
        Freude am Fahren

Comment

• jaki
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2979
          • Uusimaa

Originally posted by rasanttu View Post
          Epäilen että toimii vain uudemmissa malleissa?
          Tuo oli uusi tieto minulle. Itsellä kaikkein uusimmat softat, pitääpä kokeilla, epäilen, että toimisi, koska minulla on prefacelift mallinen auto.

Comment

• pkukkane
            Newbiemmer
            • Oct 2009
            • 9
            • Espoo

Tekeekös joku suomessa TV:n aktivointeja, jotta näkyis myös liikkeessä?

Comment

• MTK530dA
              Newbiemmer
              • May 2009
              • 18
              • Kymenlaakso

Originally posted by jaki View Post
              Tuo oli uusi tieto minulle. Itsellä kaikkein uusimmat softat, pitääpä kokeilla, epäilen, että toimisi, koska minulla on prefacelift mallinen auto.
              Infotkaa ihmeessä täällä sitellä jos jollain toimii myös vanhemmassa mallissa tuo dvd! Jos siihen auttaisi vaikka tuo softan päivitys.

Comment

• Tommix
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 5438
                • S:t Karins

Originally posted by jaki View Post
                12/04 malli pro navi, syksyllä softat päivitetty => ei toimi DVD-elokuva, herjaa tuntemattomasta formaatista.
                Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

Comment

• touring39
                  BTCF Member
                  • May 2005
                  • 3901
                  • Kaarina

Originally posted by 525xda View Post
                  Ohhoh, kokeilin varsin skeptisenä työntää leffa-DVD:n cd-soittimeen, ja katos perhanaa, koko ruudun täydeltä Halle Berryä . Kyseessä tosiaan Proo-navi.
                  Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

Ex:
                  e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

Comment

• viktor
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2006
                    • 1272
                    • ...

Originally posted by touring39 View Post
                    Ohhoh, kokeilin varsin skeptisenä työntää leffa-DVD:n cd-soittimeen, ja katos perhanaa, koko ruudun täydeltä Halle Berryä . Kyseessä tosiaan Proo-navi.
                    LCI autossa tuo toimiikin, kysyjällä taas oli vanhaa saapumiserää..
                    ///M5
                    "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

Comment

• jaki
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 2979
                      • Uusimaa

Varmistin tänään: prefacelift (3/2004) DVD-elokuvat ei toimi, vaikka on uusimmat (maaliskuu 2010) softat autossa. Erona aikaisemaan virheilmoitukseen on se, että nyt se ystävällisesti huomauttaa, että ei ole oikea musiikki DVD Aikaisemminhan muistaakseni lmoitti vain, että väärä formaatti.
                      MP3 DVD:hän tuossa kyllä toimii.

Comment

• lofjussi
                        Bimmer Rookie
                        • May 2009
                        • 183
                        • Rovaniemi

Minulla nappi startillinen 11/2005 eli se vähän uudempi versio, kuulemma 2006 mallin auto. Pronavi ja -hifilaitteisto. Pikkupojan Tomi Traktori dvd:tä kokeilin cd ja dvd pesään. Eipä toiminut, en nyt muista mistä valitti. Softia ei ole päivitelty ainakaan minun toimesta, voisiko päivityksellä saada Tomi Traktorit pyöriin?
                        645 ci cabriolet m-performance 2004

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎