Sanoi e39:n navi MK III työsopimuksen irti... nyt sattui sitten sopivasti käsiin ehjä MK II -laskuri ja GPS -palikka eli se osa mihin tulee antennin johto kiinni.
-tyhmä kun on niin pitää kysyä... ja ei oikein Search:llakaan homma avautunut....
-tutkin jo touringin tavaratilan "etuosan" alla olevasta tilasta ja sieltä kautta näkyi menevän antennin johto kohti auton etuosaa. Tämä johto oli myös täällä kohdin jatkettu jatkojohdolla, liittyy varmaan siihen, että autoon on jossain vaiheessa "päivitetty" alkuperäinen navi mKII ---> MK III:seksi.
-antennipiuha pitää tietenkin laittaa tuohon gps palikkaa josta sitten se viedään navi MK II -laskurin antenni liittimeen, kysymys kuuluukin missä kohdin tämän gps palikan pitäisi sijaita alkuperäisesti ja mikä johto kytketään gps-palikan perässä olevaan "mustaan" moninapaliittimeen?
-tyhmä kun on niin pitää kysyä... ja ei oikein Search:llakaan homma avautunut....

-tutkin jo touringin tavaratilan "etuosan" alla olevasta tilasta ja sieltä kautta näkyi menevän antennin johto kohti auton etuosaa. Tämä johto oli myös täällä kohdin jatkettu jatkojohdolla, liittyy varmaan siihen, että autoon on jossain vaiheessa "päivitetty" alkuperäinen navi mKII ---> MK III:seksi.
-antennipiuha pitää tietenkin laittaa tuohon gps palikkaa josta sitten se viedään navi MK II -laskurin antenni liittimeen, kysymys kuuluukin missä kohdin tämän gps palikan pitäisi sijaita alkuperäisesti ja mikä johto kytketään gps-palikan perässä olevaan "mustaan" moninapaliittimeen?
Comment