Onko kokemuksia tästä erillissarjasta? Kannattaako ostaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46: Rainbow IQ
Collapse
X
-
Ei aivan tuosta sarjasta ole kokemuksia mutta näistä kylläkin:
nuo on tällä hetkellä kiinni mun bemareissa ja mun mielestä soi todella hyvin joten uskoisin että tuo sarja mitä esitit niin ei varmaankaan ainakaan huonompi voi olla kuin nämä kun hintaluokka menee noiden mun sarjojen väliin.
multa ainakin kyseiselle merkille
-
-
Saako noilla miten paljon äänenlaadun parantumaan vakio soittimella? :think
Juttelin Rainbow edustajan kanssa viime kesänä Tuning Worldissa ja sanoi ettei kyseisistä kaiuttimista saisi juuri mitään irti pelkällä vakio mankalla, vaan vaatisi periaatteessa paremman/tehokkaamman soittimen samalla kertaa. Jäin sitten miettimään ja meni kaiuttimien ostot jäihin.. Nyt olis subit + vahvistin liitettynä vakiolaitteistoon onnistuneesti ja heräs taas mielenkiinto päivittää etupäätäkin samalla. Ja nimenomaan threadissa mainituilla kaiuttimilla.
Comment
-
-
Originally posted by 1b2b View PostOnko kokemuksia tästä erillissarjasta? Kannattaako ostaa?
http://www.fanaticaudio.com/tuotteet...=62&tuote=11481990 325i M Technic II
2016 420d Gran Coupe
ex:2006 330d M Sport
ex:2004 325i M Sport
Comment
-
-
Ihan ok sarja tosiaan. Edelliseen E46:een asensin noi ja kyllähän ne kevyesti paremmin soi mitä ne alkuperäiset pahvimuoviviritelmät, mutta tosiaan tarvisi kyllä lisää tehoa, että niistä saisi kaiken hyödyn irti! Asennus on helppo, kun menee suoraan vakiopaikoille kuhan löytää paikan jakosuotimille.
Comment
-
-
Mieli tekis päivittää tollasiin, mut arvelluttaa tuo vahvistimen asennus.
mites porukka on toteuttanut vahvistinasennukset noissa?
Pieni hanskalokeron taakse ja vahvistimen virta konehuoneen plus navasta?
Tuntuu kovin kovatöiseltä alkaa rca:ta vetelemään koko auton läpi konttiin.
Mitähän kustantais jos ulkoistais tollasen homman?sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
-
Originally posted by Ändi View PostMieli tekis päivittää tollasiin, mut arvelluttaa tuo vahvistimen asennus.
mites porukka on toteuttanut vahvistinasennukset noissa?
Pieni hanskalokeron taakse ja vahvistimen virta konehuoneen plus navasta?
Tuntuu kovin kovatöiseltä alkaa rca:ta vetelemään koko auton läpi konttiin.
Mitähän kustantais jos ulkoistais tollasen homman?
no tuolla erkka sarjalle vahvistin tulee maksamaan alle satkun, tai no riippuu tietenkin merkistä. ite laitoin FOCUS FX-1100 2-KAN ja on aivan riittävä, ja kontissa mulla kaikki vahvarit on. itellä vielä kontissa RAINBOW AMBOSS 12 SUBWOOFER jota ruokkii AMPIRE MX1. tulossa päivitystä isompaa
ei niitä johtojen vetämisiä kannate pelätä. siinä ei nyt kauaa mene ku vähän sisustaa purkaa ja vetää johot vaikka sinne konttii asti. ja ite ainaki olen RCA-johot vetäny kardaani tunnelin päältä, verhoilujen alla ja sieltä konttiin. ja vahvistimille virta tietenkin kontissa olevasta akusta
Comment
-
-
Piru. tarvii varmaan kesällä hoitaa tuo päivitys.
Mites ovipaffien irrotus tapahtuu oikeaoppisesti?
Tuleeko bägien kans ongelmia?sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
-
Originally posted by Ändi View PostPiru. tarvii varmaan kesällä hoitaa tuo päivitys.
Mites ovipaffien irrotus tapahtuu oikeaoppisesti?
Tuleeko bägien kans ongelmia?
1. ovenkahvan linjassa menevä lista vetämällä irti.
2. sen alta 2 ruuvia irti
3. peilinsäätönamiska irti pienellä meisselillä kampeamalla ja sieltä ruuvi irti.
4. käsinojan/kahvan alta 2 peitelätkää irti ja sieltä ruuvit pois.
5. pahvi vetämällä pois (aluksi voi avittaa vaikka isolla talttapäämeisselillä)
6. Oven aukaisuvipua toisella kädellä auki kääntämällä ja samalla aikaa sisäpuolelta vetämällä lähtee se aukasuvaijeri pois.
7. kajarijohdot irti
Bagien kans ei mitään ongelmaa. Ne on oven sisällä, eikä oviverhoilussaBMW S1000RR
Nordic Superbike #2
Comment
-
-
Menee ehkä vähä OT Mutta kellään kokemuksia tälläisistä sarjoista?
http://www.powerset.fi/autohifi/dls/up6i.html
http://www.powerset.fi/autohifi/dls/rm62i.html
Kumpakaan tuskin mikään huono erkkasarja ole. Lähinnä mietityttää tuo mangneetin koko tuossa RM-sarjalaisessa. Tuossa e46.ssa vissiin kuitenkaa mitkään mahdottoman tilavat kaiutin paikat ole?
Mitens sitten olette toteuttaneet ovien vaimentamiset noista bägien kohdalta?Last edited by Ezcu; 04-05-2010, 22:44.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostIhan ok sarja tosiaan. Edelliseen E46:een asensin noi ja kyllähän ne kevyesti paremmin soi mitä ne alkuperäiset pahvimuoviviritelmät, mutta tosiaan tarvisi kyllä lisää tehoa, että niistä saisi kaiken hyödyn irti! Asennus on helppo, kun menee suoraan vakiopaikoille kuhan löytää paikan jakosuotimille.
Ens viikonloppuna mahdollisesti olen hommaamassa tuollaisia.. :think
Comment
-
-
Originally posted by K2Ri View PostOliko sulla vakio soitin silloin e46:sessa?
Ens viikonloppuna mahdollisesti olen hommaamassa tuollaisia.. :think
Tutulla on samanlainen setti vimpan päälle laitetussa cabriossaan ja kehui kovasti tuota sarjaa.. Ensi viikolla voi varmaan kertoa omia kokemuksia.
Comment
-
Comment