Mistä kukaan voi tietää tarviiko sitä adapteria, jos ei tiedä millaisen soittimen olet siihen vaihtamassa, että tietäisi millainen antenniliitäntä siinä uudessa soittimessa on
antenniadapteri sattui oikea kertalaakilla ja soitin meni heittämällä paikoilleen. radiokanavat kuuluu paremmin ku bemarin soittimella ja muutenkin parempi äänenlaatu. rattiohjaus vaan jää uupumaan..
mulla kanssa sama ongelma, itse hankin nyt sen johtosarjan ja palasen kojelautaan, mutta kysymys kuuluukin mistä saan sellaisen soittimen missä toimii ratinkin kanssa ne napit?
Onkos se antennivahvistimen piuha suoraan siinnä johtosarjassa vai pitääkö etsiä erikseen jostain? Jotenkin sellainen käsitys jäänyt että pitäisi erikseen liittää johonkin piuhaan?
Sitten vähän OT. Minkälainen homma on vetää uudet kaiutinkaapelit etuoviin? Mahtaako olla ovissa jotkin liittimet vai meneekö suoraan vaan pujottamalla?
Tietysti purkamalla ja katsomallahan nämä kaikki selviäisi, muta en viitsisi alkaa mitään purkamaan ennen kuin tietää mitä mahtaa tulla vastaan. Muutenkin kaikki hyödyllinen tieto E46 hifi parantteluista on tervetullutta
Onkos se antennivahvistimen piuha suoraan siinnä johtosarjassa vai pitääkö etsiä erikseen jostain? Jotenkin sellainen käsitys jäänyt että pitäisi erikseen liittää johonkin piuhaan?
mulla kanssa sama ongelma, itse hankin nyt sen johtosarjan ja palasen kojelautaan, mutta kysymys kuuluukin mistä saan sellaisen soittimen missä toimii ratinkin kanssa ne napit?
Comment