Tilanne se, että 09/2005 malliseen 535dA touringiin jossa cd-boksi hanskalokerossa, iso navi sekä hifisetti, puheohjaukset yms.
pitäisi saada aux-in liitäntä retrofitattua.
Osat asennettu jo eli CCC:n taakse liitetty oem-osa ja liitäntä miniplugia vedetty hanskalokeroon.
Nyt sitten soittelin Laakkoselle koodausaikaa varatakseni jonka jälkeen systeemit tietäisi "uuden" aux-in liitännän olemassa olon.
Huoltoneuvoja sanoi että retrofittiä ei saa ajettua ennenkuin CCC:n viimeisin päivitys/päivitykset on ensiksi ajettu autoon.
Eli systeemit tulee päivittää viimeisimmillä softilla ja sen jälkeen saa enabloitua tuon jälkiasennetun aux-in liitännän.
Laakkosen kaveri sanoi myös että tuossa päivityshommassa piilee pieni riski ettei päivitys mene läpi ja ccc menee mykäksi ja sen jälkeen ainoa vaihtoehto on hankkia tilalle tuore ccc-yksikkö (1500e) + koodaus jne.
On kuulemma isompi riski vanhemmissa (alkupään autot) e60/e61 ja pienempi riski tuoreemmissa (06-08).
Ei kuulemma ole mitään merkkejä josta voisi päätellä onko nykyinen ccc-yksikkö yhteensopiva tuoreimman softan kanssa...
(siis muutakuin trial/error meiningillä pahimmillaan...)
Tuossa vielä se että päivitystä ei kuulemma voi keskeyttää (jos huomaa ettei mene läpi) eikä palautettua aiempaa versioon (jos laitteet ei toimi toivotulla tavalla updaten jälkeen)..
Eli 50/50 mahkut meneekö kaikki hyvin vai hyvin huonosti...![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kysyisinkin että onko kellää vastaavaa tilannetta ollut?
Eli onko päivitetty järjestelmää ja onko update mennyt ok läpi / epäonnistunut ja laitteet menneet mykiksi...
Kokemuksia näkemyksiä tai vaihtoehtoisia tapoja saada tuo aux-liitäntä toimintaan ilman pahimmillaan yli 1500e:n laskua
pitäisi saada aux-in liitäntä retrofitattua.
Osat asennettu jo eli CCC:n taakse liitetty oem-osa ja liitäntä miniplugia vedetty hanskalokeroon.
Nyt sitten soittelin Laakkoselle koodausaikaa varatakseni jonka jälkeen systeemit tietäisi "uuden" aux-in liitännän olemassa olon.
Huoltoneuvoja sanoi että retrofittiä ei saa ajettua ennenkuin CCC:n viimeisin päivitys/päivitykset on ensiksi ajettu autoon.
Eli systeemit tulee päivittää viimeisimmillä softilla ja sen jälkeen saa enabloitua tuon jälkiasennetun aux-in liitännän.
Laakkosen kaveri sanoi myös että tuossa päivityshommassa piilee pieni riski ettei päivitys mene läpi ja ccc menee mykäksi ja sen jälkeen ainoa vaihtoehto on hankkia tilalle tuore ccc-yksikkö (1500e) + koodaus jne.
On kuulemma isompi riski vanhemmissa (alkupään autot) e60/e61 ja pienempi riski tuoreemmissa (06-08).
Ei kuulemma ole mitään merkkejä josta voisi päätellä onko nykyinen ccc-yksikkö yhteensopiva tuoreimman softan kanssa...
(siis muutakuin trial/error meiningillä pahimmillaan...)
Tuossa vielä se että päivitystä ei kuulemma voi keskeyttää (jos huomaa ettei mene läpi) eikä palautettua aiempaa versioon (jos laitteet ei toimi toivotulla tavalla updaten jälkeen)..
Eli 50/50 mahkut meneekö kaikki hyvin vai hyvin huonosti...
![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kysyisinkin että onko kellää vastaavaa tilannetta ollut?
Eli onko päivitetty järjestelmää ja onko update mennyt ok läpi / epäonnistunut ja laitteet menneet mykiksi...
Kokemuksia näkemyksiä tai vaihtoehtoisia tapoja saada tuo aux-liitäntä toimintaan ilman pahimmillaan yli 1500e:n laskua
![Wink](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Comment