Noniin, tänään putkahti postissa kyseinen palikka.
Asennukseen meni noin 10min manuaalin vilkaisu mukaanlukien, helppoa ku mikä.
Tökkäsin äkkiä yhden albumin usbitikulle ja ryntäsin testaamaan.
Äänenlaatu ei ainakaan ollu nopealla kuuntelulla huono, joten luultavasti kehittynyt sen suhteen tosta x-car linkistä.
Tuntu toistavan matalat taajuudet ihan hyvin ja korkeat taajuudet toimi ok.
Mulla on tossa katiskassa yks 6,5" 3-tie erillissarja ja 10" subi, vahvarien takana toki.
Ei ottanu häiriötä mistään, ainakaan en vielä huomannu.
En vielä ehtiny testaamaan tukeeko useampaa kansiota kun kuutta, tai siis varmaan ite laite tukee, mutta mä en tiedä tajuaako toi audin navigation plus useampaa kuin kuutta. Selvitellään.
Tiedostojen nimet ei toistunu ainakaan tossa näytölle asti, joka nyt on pieni miinus mutta ei mitään maata kaatavaa.
Testaillaan tässä pari päivää ja raportoin sit lisää.
Asennukseen meni noin 10min manuaalin vilkaisu mukaanlukien, helppoa ku mikä.
Tökkäsin äkkiä yhden albumin usbitikulle ja ryntäsin testaamaan.
Äänenlaatu ei ainakaan ollu nopealla kuuntelulla huono, joten luultavasti kehittynyt sen suhteen tosta x-car linkistä.
Tuntu toistavan matalat taajuudet ihan hyvin ja korkeat taajuudet toimi ok.
Mulla on tossa katiskassa yks 6,5" 3-tie erillissarja ja 10" subi, vahvarien takana toki.
Ei ottanu häiriötä mistään, ainakaan en vielä huomannu.
En vielä ehtiny testaamaan tukeeko useampaa kansiota kun kuutta, tai siis varmaan ite laite tukee, mutta mä en tiedä tajuaako toi audin navigation plus useampaa kuin kuutta. Selvitellään.
Tiedostojen nimet ei toistunu ainakaan tossa näytölle asti, joka nyt on pieni miinus mutta ei mitään maata kaatavaa.
Testaillaan tässä pari päivää ja raportoin sit lisää.
Comment