Mainostetaan tätä vielä hieman lisää, löytyy myös omasta E36 ja todella hyvä perusmankka. Oranssi sävy menee todella lähellä bemarin mittariston valoja ja muutenkin on hillityn näköinen soitin ihan ok ominaisuuksilta. Usb liitäntä takapaneelista joten usb tikun / ipodin saa kätevästi vaikkapa hanskalokeroon.
Ainoa miinus jonka itse olen havainnut on muistitikkujen tuki ainoastaan 4gt asti. Muuten kyllä hankinnan arvoinen kapistus, 3x rca mahdollistaa vielä kivasti laitteiston laajentamisen jatkossa.
Itsellä ainakin lukee 8gt asti. Yksi miinus tuosta soittimesta että ei lue kun max 100 tiedostoa kansiosta
itellä menee kanssa ääni tuolle alpinelle, säädöt ok ja värit passaa todella hyvin! Jos haluaa hyvän, ei hirveän kallista ja siistin niin sit siinä on hyvä!
ääni alppinelle itellä kans 3x rca:lla toi soitin aino vika vaan itellä palo maafalio toinen kans procemaxin toi dvd soitin punaisilla näppäimillä mahto olla soitin + 7 tuuman näyttö n200€ laadusta en sitten tiiä mutta alppinea suosittelen
no joo mutta alpine ei soita korkkeita ääniä toisinkun pioneeri on todettu tai ainakaa toi malli ei soita korkeita ääniä subbarille jos on korkea basso, niin ei soita
Nyt Tarmo vittu se naama kiinni. Ja juu, Alpine sopii hyvin juurikin punaisilla taustavaloilla.
Eipä siinä alpinen vehkeessä mitään rajoituksia pitäisi olla. Niin olen itselleni ymmärtää että kaikki tikut, kiintolevyt yms. siinä ei toimi, mutta omassani olen semmoista 20gt:n pikkusta kiintolevyä käyttänyt, mikä siis on semmoinen luottokortin kokoinen. Ja hyvin on toiminut, kannattaa kokeilla aina ennenkuin ostaa, että tietää varmasti onko yhteensopiva.
Comment