ei kyllä tarvii haaveilla jos välillä tekis mieli vähän kovempaa kuunnella... ihellä oli viikon kiinni kun ei e39:siin saannu viellä soitinta kiinni ja meinas hermot mennä
Mulla kans tommoinen ei ole jakanut montaa kertaa käyttää...
Biisien nimet kyllä hienosti pyörii RDS infolla, mutta äänen laatu on aika heikko, ääni on tosi säröinen volume asetuksista huolimatta, ja alapäät ei tule sitäkään mitä radiosta muuten...
Itellä on sellanen mitä kärkkäinen myi joskus kympillä, normihinta jotain 15e paikkeilla kait? Jostain muualta oon nähny vastaavia jopa tolla 25e hinnalla.
Mutta toi kuulostaa jo paljon paremmalle ominaisuuksien puolesta, kun pystyy kansioittain selaamaan ja että RDS:llä lukis biisien nimet radiossa!
Äänenlaadusta näillä lähettimillä nyt ei kait ikinä voida puhua, ainakaan tämän hintaluokan laitteissa. Tiedä sitte jos ois kalliimpia, mutta kukaan ei varmaan sellasia taas ostais?
Kyllä noi asiansa ajaa, mulla orkkis onkos se nyt business cd tossa 39:ssä, ja siinä taitaa tulla auton omien laitteiden laatu jo vastaan ennenkö tossa mun lähettimessä, radiolta tai cd:ltä ei ainakaan yhtään parempalaatusta saa... :think
No, Alpine tulee ton orkkis nännärin tilalle toivottavasti lähiaikoina. Sais viimenään selattua kunnolla tikulta biisejä, CD:t on niin eilispäivää... (no se vaiva mikä niitä on polttaa yms. )
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Hintaansa (24,90) nähden aivan riittävästi soi ja soundaa, kun on ensin tietysti laittanut kaukosäätimestä volumet täysille, ja valinnut musiikkityylin muutamasta eri vaihtoehdosta, voi sitten auton volume-säädöllä pelata jatkossa.
Oma sytkärinpohja mukitelineen viereen upotettuna, johon virta ryöstettynä radion virtapiuhasta, niin sammuu ja aukeea radion kanssa samanaikaisesti.
Sen verran hyvin toimii, etten viitsi alkaa rakentamaan koko äänentoistoa uudestaan...ja CD:t voi jättää himaan.
Ostin joskus vuosi sitten tuon ensimmäisen viestin RDS-lähettimen. Ei se todellakaan huononna äänenlaatua niin paljon kuin netissä annettiin ymmärtää. Sammuksissa olevalla autolla saatat kuulla kohinaa taustalta. Vittumainen vain käyttää kun kaivat aina lähtiessä puhelimen taskusta ja liität sen äänipiuhalla tuohon. On tuossa jokin USB-paikka mitä en ole kokeillut, ehkä jopa kätevä silloin. En vain jaksa uskoa, että musiikkien selaus tuolla laitteella olisi kovin kätevää. No sen verran "vaarallista" tuon käyttäminen kännykän kanssa ajaessa on, että tilasin ihan oikean soittimen autoon, jotta ei tarvitse keskittyä liikaa musiikin selaamiseen.
Äänenlaatuhan noiden kanssa kärsii pahasti, mutta kyllä niitäkin kuuntelee. Jos alkaa särkemään helvetisti niin mulla ainakin lähti särinät kun pisti lähettimestä ääntä pienemmälle ja mankasta kovemmalle Ennemmin kyllä säästäisin muutaman kympin lisää ja ostaisin käytettynä mp3/usb/aux soittimen..
Comment