Kyseisestä wooferista kokemuksia? Ja millaisessa kotelossa saatu soimaan parhaiten? Myös jos jollakin myytävänä tällainen niin saa ilmoittaa.
Spl Dynamics PRO-15D4
Collapse
X
-
Comment
-
nyt pitäs tällä tai ens viikolla käydä ostamassa erillissarjoja kaksin kappalein...nyt ku mulla on koko sisusta irti niin samalla laitan hifitkin...mul on 4-kanavainen vahvarikin jo...Originally posted by drejokos juffe on asennellu autoon mitään poppeja?Originally posted by juzze85itelläni on yks sellanen ja mul on tehtaan kotelo...en oo vielä asentanu, mut epäilisin että tehtaan kotelolla soi ihan hyvin....**************BMW 325i E30
*TEAM HooCee*
Comment
-
älä osta kahta, menee rahat vaan hukkaan.. :wink:Originally posted by juzze85nyt pitäs tällä tai ens viikolla käydä ostamassa erillissarjoja kaksin kappalein...nyt ku mulla on koko sisusta irti niin samalla laitan hifitkin...mul on 4-kanavainen vahvarikin jo...Originally posted by drejokos juffe on asennellu autoon mitään poppeja?Originally posted by juzze85itelläni on yks sellanen ja mul on tehtaan kotelo...en oo vielä asentanu, mut epäilisin että tehtaan kotelolla soi ihan hyvin....
mun mielipide, ei herneitä!
Comment
-
Mut se ei oo hyvä ku takana on vaan kajarit jos takana istuu porukkaa nii ja sit toisin päin....Originally posted by dreälä osta kahta, menee rahat vaan hukkaan.. :wink:Originally posted by juzze85nyt pitäs tällä tai ens viikolla käydä ostamassa erillissarjoja kaksin kappalein...nyt ku mulla on koko sisusta irti niin samalla laitan hifitkin...mul on 4-kanavainen vahvarikin jo...Originally posted by drejokos juffe on asennellu autoon mitään poppeja?Originally posted by juzze85itelläni on yks sellanen ja mul on tehtaan kotelo...en oo vielä asentanu, mut epäilisin että tehtaan kotelolla soi ihan hyvin....
mun mielipide, ei herneitä!
**************BMW 325i E30
*TEAM HooCee*
Comment
Comment