mulla ei tuu tavallista anteeni piuhaa alkuperäselle mankalle. onko se piuha siinä pienemmän liittimen kanssa samassa, epäiltiin poksin johdoksi mutta saattaa olla joku alku peräsen vahvistimen aktiivi lähöt??? jos anteeni on siinä niin miten sen saa tavalliseks. ja mistä anteeni vahvistimeen heräte, mikä johto niistä?
E34 antenni
Collapse
X
-
Originally posted by bmwjukemulla ei tuu tavallista anteeni piuhaa alkuperäselle mankalle. onko se piuha siinä pienemmän liittimen kanssa samassa, epäiltiin poksin johdoksi mutta saattaa olla joku alku peräsen vahvistimen aktiivi lähöt??? jos anteeni on siinä niin miten sen saa tavalliseks. ja mistä anteeni vahvistimeen heräte, mikä johto niistä?
Comment
-
-
Voisiko joku ottaa c-pilarin paneelin takaisesta näkymästä kuvan, niin tietäisi mitä pitää hommata. Autossa oli katossa antenni, takakontin vieressä puhelinsarjan antenni ja takalasissa tietty orggis josta puuttuu hilut. Eikä se radio siltikään kuulu, kun yhtään johtoa ei tule radiolle asti. Huvittavaa :P.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34tämäkin on niin yleinen aihe että leka vois vissiinki FAQ alueelle tehdä juttua tästä.
Comment
-
-
elikkä mulla ei tullu alkuperäselle mankalle ku kaks liitintä, se isompi niinku pitää ja sen alla sitten semmonen pikkunen missä on niitä kaiuittimen piuhoja vissiin vahvistimelle. mutta sen muovi kuoren alla on sellanen metalli kuori niin oisko se sitä anteeniaE36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita
Comment
-
-
Originally posted by kivari83Hephep.. Nyt löyty se valkonen johto sieltä mankan takaa, ja myös se original antennijohto!Mutmut. Sielt löyty myös viis muuta sellasta pientä johtoo mitähän ne.. Tos on kuva:
Muita en ole itse vielä selvittänyt. mulla kanssa samoja johtoja itellä irtonaisena." Jos Jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia, niin kävelisimme käsillämme. "
Comment
-
-
Originally posted by touringBMWMusta-valkoinen on nopeus signaali en tiedä miksi se tulee mankalle.
Muita en ole itse vielä selvittänyt. mulla kanssa samoja johtoja itellä irtonaisena.
Tuolta löytyy ainakin osa johtojen värikoodeista.
Itselläkin on jäi stereoiden asennus vähän vajaaksi kun en keksinyt miten ohittaa asennuksessa ollut erillinen fader kytkin.
Alkuperäiset johdot oli tietysti katkottu jo vuosia sitten, joten värikoodit olivat tarpeen. No onneksi mankka toimii nyt kahdella kanavalla, jonka fader kytkentä jakaa eteen ja taakse.
Comment
-
Comment