Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vahvistimen korjaaminen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kurre
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2003
    • 384
    • Veteli

    Vahvistimen korjaaminen?

    Sattuipa sitten niin, että vahvistimen (SPL Dynamics TC-704) rengassydänmuuntajan (vai mikä nyt nimeltään olikaan) kelasta meni langat poikki. Ei varmaan tykännyt olla kiinni bassokotelossa, tms koska oli kytketty oikein, kuormat kohdillaan ja gainit sun muut säädöt 'oikein' (ei tapissa tms bs:ää)

    Saakohan näitä yleensä vaihdettua helposti (jos jollekin veis joka osaa kolvata jne) ja kuinkahan kallis paukku siitä tulisi?

    Ohessa huono kuva:
    sigpic
    Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
    ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
  • bmw harrastelija
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 758
    • -

    #2
    Ei ole iso homma vaihtaa, kannattaa vaa välttää "merkkihuoltoja" siellä se on kallis :!:
    thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
    Alex von Falkenhausen

    Comment

    • Rossifumi
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1030
      • Hamina

      #3
      joo ei oo paa vaihtaa mut ton kasaan kolvaus ei onnistu koska tossahan on johon päällä semmonen emali kerros ja noi ei oiken tykkää jos ne johdot koskee toisiinsa ilman suojaa.
      Maailma on erilainen nelikko kuskin silmin.

      On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.

      Comment

      • Vega_
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2003
        • 888
        • Kokkola

        #4
        eikös se kannata ihan vaan purkaa se vanha pois ja kattoa kuinka pitkä se on ja hommata uus samanlainen ja kääriä se siihen kiinni ja juottaa sit piirilevyyn kiinni.

        Comment

        • bmw harrastelija
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 758
          • -

          #5
          Juuri näin, mutta jos sattuu olemaan niin haikent :lol: vehe, että ois kakspuolinen piirilevy, nii kannattaa vastalkajan jättää tyngät entisestä kelasta ja kolvata uusi niihin...
          thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
          Alex von Falkenhausen

          Comment

          • bassmekanik
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 507
            • Raahe

            #6
            Btw.. harvoinpas niistä pelkkä muuntajan kela kärähtää... se ei nimittäin oo mitää helposti palavaa mallia.. melko varmasti muutakin vikaa on.. :juo


            Edittiä: paitsi tietenkin jos todella on tärinästä katkennut. (mitä en pidä edes mahdollisena) eikä palanut poikki..
            Minä vahingossa Volkkarin onko tämä paha?
            Ex. X3 -04 "tarvin vetokoukun edition"
            Ex. 740iA -97 "Wanha rouwa"
            Ex. 328i -95 Jokohan seuraava ois seiska?
            Ex. 525Tds -94 Hirvipalovarkaus.
            Ex. 316 -87 Elämäni ensirakkaus.

            Comment

            • bmw harrastelija
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 758
              • -

              #7
              Sitä minäki ja luulis, että piirilevy antautuu ennen ku kela "murtuu"...
              thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
              Alex von Falkenhausen

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎