Originally posted by Tejuka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DLS RW6 - 1 vai 2 kpl?
Collapse
X
-
Originally posted by Rudenorth View PostOotkos miettiny refleksitunneli vaihtoehtoa?Kumpi tuonne ohjaamoon päin kannattaisi suunnata, elementit vai refleksiputki? Jos ei nyt sitten kaikkea sinnepäin saa ängettyä..
sigpic
E39 530da M-sport Individual
E36 320i Cabrio DIY M-sport
Ex. E46 320d Touring M-sport II
Ex. E36 325i Sedan DIY M-sport
Ex. E30 316i 2d "Winter drifter"
Comment
-
-
Originally posted by Tejuka View PostEn oo, rehellisesti sanoen en tiedä niistä oikein mitäänKumpi tuonne ohjaamoon päin kannattaisi suunnata, elementit vai refleksiputki? Jos ei nyt sitten kaikkea sinnepäin saa ängettyä..
MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
Joo no jää nyt vielä nähtäväksi millainen kotelo tuonne nyt tulee tehtyä. Iso kiitos kuitenkin kaikille hyvistä neuvoista! Täytyy vielä jutella parin kaverin kanssa jotka oikein harrastavat autohifiä, ja kysyä heidänkin mielipidettään. Ei kiinnostais noita koteloita kovin montaa kokeilla tehdä, ei se kuitenkaan niin kivaa oleHuomenna pääsee jo testaamaan elementtejä tuossa kotelossa mikä tuli niiden mukana, niin pitää sitäkin kokeilla vähän käännellä eri suuntiin tuolla kontissa..
sigpic
Comment
-
-
No niin. Nyt tuli testattu noita. Kyllä vaan soivat nätisti ja napakasti, ei siitä mihinkään pääse. Ja pieniksi elementeiksi soivat myös matalilla äänillä mielestäni yllättävän voimakkaasti.. Oli muuten uskomaton ero elementit eteen tai taakse suunnattuina! Taakse suunnattuna noi toimi 100 kertaa paremmin! Ja kyllä noilla sai painettakin yllättävän paljon, ei ne kauheasti tuolle farkun 10" spl dynamicsille häpeä!
Mutta jos jollain olisi kauhea hinku saada tällaiset, niin kyllä mä nämä saattaisin eteenpäinkin myydä :think Jos ei nämä kaupan mene niin laitan ne kyllä itelle. Mutta kuten sanottu, pääsisin vaan niin paljon helpommalla jos ostaisin jonkun kympin tai kasin, ja tekisin sille suljetun kotelon tuohon penkkien väliin. Ei tarvitsisi leikellä peltiä ja "pilata" kontin verhoiluja rei'illä..
Ottakaa privaan yhteyttä jos kiinnostaa kyseinen setti koteloineen päivineen:
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Tejuka View Postei ne kauheasti tuolle farkun 10" spl dynamicsille häpeä!
Entä onkohän kellään kokemusta JL Audio 8W1V2 tai 8W3V3 subeista? Ne menee jo todella pienessä kotelossa ja ovat ainakin joissakin foorumeissa todella kehuttuja!O_7777
Comment
-
-
Originally posted by Z3C View PostHmm, siis 10" on sittenkin parempi vai? Aloin miettimään myös näitä subeja kun nehän menee vielä pienempään tilaan kuin tuo RW6 paketti! Esim. SPL dynamics V-250S4 menee 14L suljetussa kotelossa. (vrt. 2XRW6 refleksikotelo - 18L)
Entä onkohän kellään kokemusta JL Audio 8W1V2 tai 8W3V3 subeista? Ne menee jo todella pienessä kotelossa ja ovat ainakin joissakin foorumeissa todella kehuttuja!Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Z3C View PostHmm, siis 10" on sittenkin parempi vai? Aloin miettimään myös näitä subeja kun nehän menee vielä pienempään tilaan kuin tuo RW6 paketti! Esim. SPL dynamics V-250S4 menee 14L suljetussa kotelossa. (vrt. 2XRW6 refleksikotelo - 18L)
Entä onkohän kellään kokemusta JL Audio 8W1V2 tai 8W3V3 subeista? Ne menee jo todella pienessä kotelossa ja ovat ainakin joissakin foorumeissa todella kehuttuja!sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Tejuka View PostKyllä noi paineessa häviää tuolle kympille. Toi JL 8w3v3:n on oikeasti loistava subi. Ja toimii n.10l kotelossaOotko päässyt vertailemaan sitä jossakin?
Yksi subin jota kans kattelin on 10" littana Pioneer TS-SW2501S4. Sekin toimii jo 13L suljetussa kotelossa ja se on sentään 10". Painetta siitä tuskin kauheasti lähtee kun Xmax arvo n 5,5mm.
Itse en hae erotuisemmin äänipainetta, kunhan tulee makeat saundit (vai onkohän nämä sama asia? )
Last edited by Z3C; 13-09-2011, 16:52.O_7777
Comment
-
-
Originally posted by Z3C View PostJuu, tuota juuri katselinkin tässä yksi päivä "silmät kiiluen"Ootko päässyt vertailemaan sitä jossakin?
Yksi subin jota kans kattelin on 10" littana Pioneer TS-SW2501S4. Sekin toimii jo 13L suljetussa kotelossa ja se on sentään 10". Painetta siitä tuskin kauheasti lähtee kun Xmax arvo n 5,5mm.
Itse en hae erotuisemmin äänipainetta, kunhan tulee makeat saundit (vai onkohän nämä sama asia? )
Mutta saa nähdä mihin sitä lopulta päätyy, tuon pioneerinkin oon unohtanut, kun samalla rahalla saa laadukkaan "normaalin" elementin.. Myös rainbow amboss 10" on alkanut vähän kiehtomaan..
Ja itse oon ainakin tullut siihen tulokseen, että kyllä jonkun verran painettakin tarvitaan että saa omaan makuun ne "makeat saundit". Siksi aion hankkia 10" elementin..sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Tejuka View PostKävin kuuntelemassa tuota jl audiota paikallisessa autohifiliikkeessä.. Nyt tekis vaan siitä sitä 10":sta mieli vielä kuulla.. Sulla pyörii samat vaihtoehdot kuin ite oon mietiskellytMutta saa nähdä mihin sitä lopulta päätyy, tuon pioneerinkin oon unohtanut, kun samalla rahalla saa laadukkaan "normaalin" elementin.. Myös rainbow amboss 10" on alkanut vähän kiehtomaan..
Ja itse oon ainakin tullut siihen tulokseen, että kyllä jonkun verran painettakin tarvitaan että saa omaan makuun ne "makeat saundit". Siksi aion hankkia 10" elementin..
Sen verran mitä eri foorumeita ja arvostluja on tullut luettua, luulen että valitsemalla suuremman subbarin ja laittamalla se vielä isoon koteloon saa varmemmin hyvän kokonaisuuden. Pienetkin elementit voivat varmasti olla hyviä (kun niitä kerran niin paljon kehutaan) mutta kokoa ja tilavuutta on loppujen lopuksi vaikea kompensoida milläänJoten siinä mielessä jos takakontissa vaan tilaa löytyy(toisin kuin allekirjoittaneella) niin isompi on parempi
O_7777
Comment
-
-
Originally posted by Rudenorth View PostHyviä subeja nuo Rainbow Hammer, Amboss ja JL Audio. Myös Peerlessin Resolutionia, XLS ja Helixin P10 Precisionia kannattaa harkita.BMW F25 xDrive 20d
ex BMW e91 320dA
ex BMW e36 325i
- SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Comment
-
Comment