Announcement

Collapse
No announcement yet.

blaupunkt Los Angeles MP72

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juiccy
    Bimmer Rookie
    • Aug 2003
    • 98

blaupunkt Los Angeles MP72

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä soitimesta? onko hyvä? huono?
    ajatellu jotain tällästä MP3 soitinta osta ni olisiko kannattava ostos?
  • nos
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 627
    • Kokkola

Minulla olisi sattumalta myynnissä tuollainen, sen verran kokeillut että mp3 levyillä hakee kansiot nopeasti, enkä saanut hyppimään millään.
    Ihan kohtalaiset säädöt mm. eq 32hz alkaen.
    Tuossa minun soittimessa on puolisen vuotta takuuta jäljellä ja muuten kuin uusi.
    Lisänä, linjasisäänmeno piuhat,mikrofoni,virta ja kaiutin liittimet.
    Hintana on 350 euroa tiukka.

Ota yhteyttä jos kiinnostaa: [email protected] tai pistä pm

Comment

• bmwm5e28
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 474
      • suomusjärvi

minulla kans sama soitin.
      volyymi namiska hieman krinannu , niin kuin mp71:sessäkin.
      Muuten ihan toimiva soitin.
      Gentlemen prefer Blondes

Dodge Challenger R/T 1970

ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
      315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

Comment

• MuayThai
        Bimmer Rookie
        • Oct 2003
        • 77
        • 08-Area

Mulla on toi soitin. Ihan hyvin on pelannut, mutta joskus paneeli ei jaksa kääntyä edestä cd:tä vaihtaessa niin sitä pitää vähän avittaa. Mulla on tuohon myös rattiohjain niin ei tarvi sitä kiikkerää joystickkiä käyttää. Ihan hyvä soitin.
        http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=74

Comment

• U. Turhapuro
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2002
          • 1161

Mulla ollu ko. soitin autossa reilu puolivuotta. Hinta/laatusuhde on tosi hyvä. Taajuuskorjain on tosi monipuolinen ja äänenlaadultaan ok soitin.

Comment

• sihisahu
            Bimmer Rookie
            • Feb 2004
            • 94
            • Haapajärvi

ei oo kokemusta mutta haluaisin itekki ostaa ko. soittimen..

Comment

• Vega_
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2003
              • 888
              • Kokkola

Originally posted by MuayThai
              Mulla on toi soitin. Ihan hyvin on pelannut, mutta joskus paneeli ei jaksa kääntyä edestä cd:tä vaihtaessa niin sitä pitää vähän avittaa. Mulla on tuohon myös rattiohjain niin ei tarvi sitä kiikkerää joystickkiä käyttää. Ihan hyvä soitin.
              mulla on hieman ollu kankea kääntymään pakkasella(!) mutta ei muuten.

hyvä soitin,tuosa oli aikasemmin juttua "häiriöistä"...kannattaa lukee läpi.
              ei ainakaan mua oo pahemmin haitannu.

Comment

• Robi
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2002
                • 7606
                • Vantaa

Mulla ollut reilun vuoden verran sama soitin ja toiminut moitteetta...eli voin suositella...
                Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
                Tiedustelut priva tai 0452210069

Current
                E61 530d
                E39 530d
                E39 520iA
                E46 330xd
                E28 528i

Comment

• wj
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 3253
                  • Järvenpää

Mulla oli blaukkarin acupolko vai mikä nyt olikaan sen nimi. Siitä jäi vähän paska fiilis kun siinä biisin vaihto (mp3) levyllä kestää pienen ikuisuuden ja biisin vaihdon aikana siitä tulee suppariin vittumainen häiriö (ratkaistiinko tämä siinä toisessa topicissa?) Ja vielä se ätsytti kun tietääkseni kaikissa blaukkareissa ei tule mitään liittimiä mukana vaan ne joutuu ostaa erikseen. Sekin mankka maksoi muistaakseni 300€ ja jos kaikki liittimet olisi ottanu ja joutunu maksaa normaali hinnan niin yhteensä tuli jotain 370€
                  Siihen tuli virta, kaijutin lähtö, 2*rca ja aux liittimet.
                  mutta sain niistä sitten 30€ alennusta.
                  - 2006 Mustang cabriolet
                  - Sleekcraft Enforcer 28'

Comment

• Eemeli
                    BTCF Member
                    • Jul 2003
                    • 1605
                    • pk-seutu

Originally posted by Wittu_joo
                    Mulla oli blaukkarin acupolko vai mikä nyt olikaan sen nimi. Siitä jäi vähän paska fiilis kun siinä biisin vaihto (mp3) levyllä kestää pienen ikuisuuden ja biisin vaihdon aikana siitä tulee suppariin vittumainen häiriö
                    Sama laite mulla tällä hetkellä, tai daytona mutta 99% sama. Biisien vaihdot tosiaan välillä kun vaihtaa kansiota niin se ei oikein tiedä missä mennään. Ei se kyllä mitään häiriötä anna.

Ennen sitä oli Seattle mutta siinä oli jotain ihme vikaa, maahantuojan kautta tuli takaisin väitti ettei mitään vikaa mutta lopulta sain todistettua ja vaihtoon. Vähän väliä kun laittoi päälle niin ääntä ei tullut :roll:

Eli kaiken kaikkiaan aika *aska maku plaukkarista..

Comment

• hate79
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2003
                      • 485
                      • Iisalmi

Ite en ainakaan suosittele Blaukkaria kuin korkeintaan kalliiksi verkonpainoksi.

Itellä MP-52 ja sen kanssa ei ole ollut kuin ongelmia, aluksi sammuili miten sattuu ja subasta kuului samaan aikaan JU-TUM. Mukava kun ajelin ekaa kertaa yöllä hissukseen matkaa ja yhtäkkiä kauhee pamaus, säikähdin että kolari ja sydän hakkas ihan hel...sti. No tämä ongelma ratkesi softa päivityksellä.

Sub-out on rutissu ja paukkanu alusta alkaen, tälläkin hetkellä soitin on taas takuuhuollossa. Ja samasta syystä käyny aikaisemminkin huollossa ja ongelma ei ole hävinnyt. Satuin viime viikolla samaan aikaan Blaukkarin edustajan kanssa liikkeeseen josta ostin soittimen (yllätys, olin viemässä soitinta takuuseen). Annoin "pikkusen" palautetta soittimesta ja sen takuupalvelusta. Aiko hommata mulle jotain extraa, kun "olin kokenut näin paljon mielipahaa", lainatakseni hänen sanojaan. Sovittiin liikkeen kanssa, että kun ensi viikolla soitin tulee takuusta testataan toimiiko > jos ei puretaan kauppa ja toisen merkkistä tilalle. Tällä hetkellä autossa takuureissun ajan ollut Clarionin mankka ja ai että pelaa nätisti.

Tuossa vielä keskustelua MP-52:n ongelmista: MP-52 sucks
                      540ia m-sport touring -98
                      Ex bmw: e30 320 m-tech1 cabriolet, e36 328 m-sport touring, e36 325ia sedan

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎