Mankan RCA piuha poikki, kuinka korjata?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeeliz
    Bimmer Rookie
    • Aug 2011
    • 82
    • Espoo

Mankan RCA piuha poikki, kuinka korjata?

Voiko tuollaista mankan rca piuhaa korjata itse?

Jos piuhaa ei voi korjata itse, niin mankan sisälle pitäisi asentaa uusi rca piuha. Tämä onkin sitten ammattimiehen tehtävä. Osaatteko ehdotella kuinka paljon tuommoinen maksaisi ja mitkä liikkeet voisi tehdä tämmöisiä pieniä elektroniikka töitä?
    Myynnissä E46 touring osina, kaikki myydään.

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=343097
  • isoR

Originally posted by zeeliz View Post
    Voiko tuollaista mankan rca piuhaa korjata itse?

Jos piuhaa ei voi korjata itse, niin mankan sisälle pitäisi asentaa uusi rca piuha. Tämä onkin sitten ammattimiehen tehtävä. Osaatteko ehdotella kuinka paljon tuommoinen maksaisi ja mitkä liikkeet voisi tehdä tämmöisiä pieniä elektroniikka töitä?
    Ei ole vaikea iteltäkään jos pysyy kolvi kourassa, isompi homma on löytää sopiva liitin palikka mikä vaihtaa sinne. Tai sopivasta rca johosta olen joskus itelle juottanu.

Koko masiina vaan rohkiasti levälleen:think jos ei jännitä....

Comment

• zeeliz
      Bimmer Rookie
      • Aug 2011
      • 82
      • Espoo

mites toi mankka aukee? ei ole nyt sitä mankkaa täs lähettyvillä. onko siinä ihan ruuvit vai jollain niiteil kiinni? oletuksena tietysti perus pioneer 1 din mankka.

Pystyykö tommosta piuhaa kolvaamaan takasin yhteen?
      Myynnissä E46 touring osina, kaikki myydään.

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=343097

Comment

• Muurahainen
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

Ruuveilla se on kasassa.

Johdon voi myös tinata.

Comment

• Supra^
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 5150
          • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

Originally posted by zeeliz View Post
          mites toi mankka aukee? ei ole nyt sitä mankkaa täs lähettyvillä. onko siinä ihan ruuvit vai jollain niiteil kiinni? oletuksena tietysti perus pioneer 1 din mankka.

Pystyykö tommosta piuhaa kolvaamaan takasin yhteen?
          Kun kerran espoossa asut ni käyppä helsingin haagassa "partco"-nimisessä elektroniikkaliikkeessä hakemassa uudet RCA-liittimet ja kolvaa kiinni. Itse ostin vastaavaan projektiin metalliset, kun vanhat muoviset bilteman halpikset pettivät. Taisivat maksaa jotain pari euroa yhteensä. Mittaat vaan etukäteen johdon ulkohalkaisijan, että saat sopivankokoisilla liitinhupuilla.

Ja jos on niin läheltä mankkaa katki ettei uutta liitintä saa laitettua, niin rohkeasti vaan mankka auki ja kolvi käteen (jossei siis takuuta jäljellä).
          Musti 8HP
          Nokivasara M47
          TeiniCoupé DCT
          E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

Ex:
          E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

Comment

Working...
          X