Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46:een erillissarja?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nettipepe
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1341
    • Kajaani

E46:een erillissarja?

Asiasta näkyy jo jonkunverran keskusteltukin, mutta omaan ongelmaan en löytänyt vastausta.
    Onko kukaan laittanut diskantteja noiden alkuperäisten diskanttien paikalle?
    Minulla ainakin diskantit siinä peilikolmiossa(sen ikkunaa ympäröivän muovin alla jossakin)
    (mitenhän senkin särkemättä saa irti...)
    Kiinnostaisi tietää minkä kokoinen diskantti sinne mahtaa sopia?
    Olisin myös kiinnostunut millaisia kaiuttimia olette laittaneet oviin?
    Ja vielä.... sopiiko ovipahviin/oviin mitään vaimennusainetta?
    Ajattelin, että jos kerran nuo ovipahvit joutuu irroittamaan, niin tekisi sitten kerralla hyvän ja laittaisi vaimennusta/vahvistusta jos sinne vain sattuisi mitään mahtumaan...
    F30 320xia
    Ex E90 325da
    Ex E90 320da
    Ex E46 330D
  • sspit
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 357
    • Lappeenranta

mulla se peilikolmio lähti ihan vetämällä irti varovasti tietty, mut alkuperänen diskantti on aika suppeessa kohdassa ja ääni hukkuu ovipahvin sisään (e36)
    BMW 325i

Comment

• Kompakti
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2003
      • 232
      • Tuusula

Jos kieli taipuu, niin lue tuo http://www.e46fanatics.com/faq/stereosaga.html

Itse laitoin diskantit sinne peilikolmion sisään. Mulla on Choruksen erillissarja jonka mukana tulee Seasin diskantti ja sen halkaisija on n.3cm. Mitään kiinnikkeitä en kehitellyt, koska sisällä oleva vaahtomuovi pitää diskantin hyvin paikoillaan.
      E46 330Ci Cab M-Sport -03
      I01 i3s 120Ah "Voll" -19
      Ex:
      E87 120dA M-Sport -08
      E90 318i -06
      E46 320i M-Sport -02

Comment

• Der Hammer
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 1265
        • Turku / Vantaa

Tuosta Ballen E46 Audio upgrade projektista voi olla jotain apua 8)
        F11 530XdA LCI

Ex:F30 ///M-Sport, F10, E86 ///M Coupe, E90 335d -07, E92 325i -07, E90 325i -05, E46 325 CiA -01, E36 323i Coupe -96

Comment

• sirius18
          Bimmer Rookie
          • Dec 2002
          • 137

Juu itse diskanttien vaihto on E46:een helppo mutta siihen vaiheeseen että saat ne vaihdettua on aikaa vievää... Tuossa Kompaktin ylempänä mainitsemilla e46fanaticsien sivulla olevassa stereosagassa on hyvät ohjeet enklanniksi peilikolmioiden sisään pääsemiseksi, sillä tavalla itsekin disset vaihdoin. Kun painelet mustan muovin takaisin ovenkarmeihin, katso että painelet tasaisesti eikä ovien metalliosien väri jää pilkottamaan mistään kohtaa, niinkuin itsellä alussa toisessa ovessa kävi...

Edit: niin ja edestä siis löytyy Choruksen Audiokit Car 3650I, 6.5" midbasso (ovissa modatut vakiopaikat), 3" keskiääni, 1" silkkikalotti.
          Last edited by sirius18; 13-07-2005, 14:54.

Comment

• Kulmala
            Bimmer Rookie
            • Jun 2003
            • 191
            • Rovaniemi

Onkos kellään sitä Bosen sound systemiä E46:Sessa? Olisko se minkälainen asentaa jälkikäteen tuohon? Kun pitäs vähän päivittää nuita orggis meteleitä tuosta. Mut taitaa tuo paketti olla aika tyyris jos liikkeestä hommaa.
            Audi A4 Avant 1.8T
            BMW e46 -02

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎