eipä taia olla monessa etuovessa tilaa 6x9lle... kyllä teinit ois niitä muuten jo viritelly..
Eli hifipiireissä seurataan mitä amiksen parkkiksella taphtuu ja tehdään sitten samalla tavalla 8)
Minkä takia laittaa kaiuttimia ylipäätänsä sinne taakse? Olette niitä miehiä jotka konserteissakin seisovat selkä lavalle päin kaljajonossa? :wink:
eipä satu autostani löytymään niitä 69jä.
kunhan vaan mainitsin, että kaiuttimen koko ei ole laadun mittaamiseen kelvollinen parametri, kuten ei mikään muukaan speksi sellaisenaan,
vai mitä eemili? :lol:
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Itse en lähtis leikkelemään alkuperäistä hattuhyllyä.Tosin jokainen tekee oman harkinnan mukaan.
Itse asensin erillis satsin taakse+ subbari konttiin siististi asentaen.
Eteen ois tarkoitus laitaa uudempaa kalustoa tosin nekin omille pakoilleen :roll:
Mulla ei rekordissa ollu mitään muita kajareita kun astonin 6x9 hattuhyllyllä ja ihan hyvin ajoivat asiansa, kun ei siihen autoon ollut koskaan suunnitelmissakaan ostaa mitään.. :roll: Nyt odottaa jo kotona bemarista purettuna signatin 2-tie erillissarja ja saman valmistajan subi ensi kesää ja uutta asennus kohdetta..
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Kyl Erillissarja kantsii laittaa, mut jos vaan käden taitoja löytyy nii 6x9:lle vois tietty tehdä lasikuidusta paikat hattuhyllylle.. Vois tulla ihan näyttäväkin jos osaa tehdä
Kyl Erillissarja kantsii laittaa, mut jos vaan käden taitoja löytyy nii 6x9:lle vois tietty tehdä lasikuidusta paikat hattuhyllylle.. Vois tulla ihan näyttäväkin jos osaa tehdä
Eiköhän tuossa n. 3 vuodessa sinne hattuhylylle tosiaan jotain löytynyt
itse asentelin infinityn 6x9 hattuhyllyn pahvin alle.
hyvin istuu ja soi.
pikkasen joutu viritteleen peltiä edestä mut koko hommaan meni noin 1h ja kajarit piilossa.
Käyttis E61 525da -06
ex e39 530 da Touring -01 ex e36 325 -92
ex e39 530 da -99
ex e30 316 ja 325
Comment